Trwa ładowanie...

Biura podróży wciąż oszukują swoich klientów

Na podstawie wstępnych wyników kontroli, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uważa, że biura podróży nadal łamią prawo przy zawieraniu umów z turystami - wynika z informacji, do których dotarła "Rzeczpospolitej".

Biura podróży wciąż oszukują swoich klientówŹródło: Jupiterimages
d4eqoz3
d4eqoz3

Aczkolwiek sytuacja w porównaniu z ubiegłym rokiem nieco się poprawiła, to wciąż umowy biur podróży zawierają niezgodne z prawem klauzule niekorzystne dla klientów - potwierdza gazecie Małgorzata Cieloch z UOKiK.

Biura najczęściej starają się uniknąć odpowiedzialności za złą organizację wycieczek. Nie chcą też zwracać pieniędzy klientom rezygnującym z wyjazdów.

W takich sytuacjach zainteresowane osoby mają 30 dni na złożenie reklamacji. Potem zostaje tylko droga sądowa. "Rz" odnotowuje też, że skargi wpływające do UOKiK rzadziej dotyczą teraz warunków panujących na wyjeździe, a za to częściej kompetencji przewodników.

Turyści są nieusatysfakcjonowani ich znajomością historii czy kultury danego kraju. A to podlega również reklamacji, tak samo jak np. odległość z hotelu do morza.

d4eqoz3
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4eqoz3