Trwa ładowanie...

Disney Plus jak Netflix. Ważne zmiany jeszcze w tym roku

Doszło do tego. Disney, podążając śladami Netflixa, wprowadza zakaz dzielenia się kontami na swoich serwisach Hulu, Disney Plus oraz ESPN Plus. Oto kiedy nowe przepisy zaczną obowiązywać Polaków.

Koniec z dzieleniem kont na platformie Disney PlusKoniec z dzieleniem kont na platformie Disney PlusŹródło: Adobe Stock, fot: tanaonte
d2gk4y9
d2gk4y9

Serwis Disney Plus jest dostępny w Polsce od 14 czerwca 2022 roku, jak informuje portal wirtualnemedia.pl. Firma będąca własnością The Walt Disney Company ogłosiła zamiar zakończenia możliwości dzielenia się kontami. Ograniczenie to dotyczyć będzie usług streamingowych Hulu, Disney Plus oraz ESPN Plus.

W komunikacie wysłanym zimą do abonentów Hulu Disney ogłosił plany "wprowadzenia ograniczeń dotyczących korzystania z konta poza gospodarstwem domowym" - informuje CNN. Zmiany.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

W co inwestuje Sebastian Kulczyk? Szczera rozmowa z prezesem KI Dawidem Jakubowiczem w Biznes Klasie

Natomiast, jak pisze portal Interia, zmiany dotyczące dostępnego także w Polsce Disney Plus, mają zacząć obowiązywać na części rynków w czerwcu, a w Polsce najpewniej we wrześniu.

d2gk4y9

Koniec współdzielenia kont. Disney idzie w ślady Netfliksa

Regulamin Hulu umożliwia platformie streamingowej kontrolowanie sposobu używania kont, by zapewnić przestrzeganie zasad dotyczących dzielenia się hasłami. Osoby naruszające te regulacje mogą zostać zablokowane lub ograniczone w dostępie - przypomina CNN. Serwis podaje również, że 7 lutego, prezes Disneya, Bob Iger, oficjalnie zapowiedział modyfikacje w polityce związanej z hasłami.

W listopadzie, Disney Plus podwyższył ceny abonamentu. Obecnie miesięczny koszt subskrypcji to 28,99 zł, zaś abonament roczny wynosi 379,90 zł - jak podają wirtualnemedia.pl.
Netflix był pierwszą firmą, która zdecydowała się na walkę z dzieleniem się kontami, co przyniosło mu wielu nowych subskrybentów. Firma ogłosiła zdobycie 13,1 mln nowych użytkowników w ostatnich trzech miesiącach. Obecnie koncern ma 260,8 miliona płatnych subskrybentów, ustanawiając nowy rekord.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d2gk4y9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2gk4y9