Trwa ładowanie...
doffsc6

Graphic planuje debiut na NC na przełomie III i IV kw. '11

27.07. Warszawa (PAP) - Agencja reklamowa Graphic zamierza na przełomie III i IV kwartału tego roku wejść na rynek New Connect. Spółka przeprowadziła emisję prywatną o wartości 1...

doffsc6
doffsc6

27.07. Warszawa (PAP) - Agencja reklamowa Graphic zamierza na przełomie III i IV kwartału tego roku wejść na rynek New Connect. Spółka przeprowadziła emisję prywatną o wartości 1 mln zł - poinformowała Graphic w komunikacie prasowym.

"Środki pozyskane z prywatnej emisji przeznaczymy na zakup nowoczesnych urządzeń oraz na modernizację istniejących maszyn" - powiedział, cytowany w komunikacie, Tomasz Mol, prezes Graphic.

Graphic zajmuje się reklamą zewnętrzną, systemami identyfikacji wizualnej, promocją marki i wizerunku. Na strukturę przychodów spółki składają się: druki wielkoformatowe i ich pochodne, sprzedaż materiałów do druku, konstrukcje stalowe, reklamy zewnętrzne oraz ich montaże, systemy identyfikacji wizualnej.

Graphic ma ponad 3,5 tys. klientów, zarówno wśród dużych podmiotów gospodarczych (galerie handlowe, banki), jak i drobnych odbiorców (restauracje, piekarnie).

W 2010 r. spółka osiągnęła przychody w wysokości 3,82 mln zł oraz zysk netto na poziomie 1 mln zł. (PAP)

mso/ jtt/

doffsc6
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
doffsc6