Trwa ładowanie...

Hipp ulega i wycofuje niezdrowy produkt

Reklama herbatki owocowej dla dzieci firmy Hipp została uznana za najbardziej wprowadzającą w błąd kampanię reklamową. Firma zdecydowała, że kończy z produkcją krytykowanego artykułu - donosi serwis "The Local".

Hipp ulega i wycofuje niezdrowy produktŹródło: Jupiterimages
dhp5ywz
dhp5ywz

Choć herbata była reklamowana jako zdrowy produkt dla dzieci w wieku od roku do 12 lat, to w 200 ml produktu znajdowały się dwie i pół kostki cukru. Firma Hipp otrzymała za to prześmiewczą nagrodę Złotej Gaduły. Przyznała ją niemiecka organizacja Foodwatch, która monitoruje rynek produktów spożywczych.

Hipp zaprzeczyła, jakoby jej reklama wprowadzała w błąd. Postanowiła jednak wycofać feralną herbatkę z rynku. Teraz ma ją zastąpić bezcukrowy odpowiednik.

Foodwatch przyznaje nagrody Złotej Gaduły na podstawie głosów oddawanych przez internautów. Przypadek herbatki Hipp zdobył ich najwięcej. Drugą nagrodę otrzymało niskotłuszczowe mięso mielone pod marką sklepu Netto. Okazało się, że zawierało jedynie 30 proc. prawdziwego mięsa.

dhp5ywz
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dhp5ywz