Ocena: +2 [4]
~star
[2011-09-06 07:40]
Uważam Pana Roberta Gwiazdowskiego za świetnego fachowca i znawcę ekonomicznego rynków walutowo politycznych. Z tym co mówi zupełnie zgadzam sie. A Polsce nie wolno wchodzić do strefy EURO jak chce tego Tusk. To była by katastrofa dla Polski.
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~kris
[2011-09-06 14:41]
@star ^ a dlaczego nie, jaka katastrofa proszę o sensowne wyjaśnienie ?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
marti857
[2011-12-06 11:47]
@kris ^ A dlatego że nasze zarobki zostana podzielone na 4 i zamiast 2000 zł moja wypłata wynosic będzie 500 euro . Żywność kosztowac będzie tyle co na zachodzie a zarobki będa 4 razy mniejsze. Dopiero ci bieda zajzy w garnek. Woda i ziemniak dla rodziny z odrobina zabarwiacza w postaci soku z marchewki i tak oto twoja córka powie dziękuje za zupke. Jedyne co jest dobre to likwidacja ryzyka walutowego ( zmiennej wartości) dla przedsiębiorców którzy eksportuja towary za granice. Biorąc pod uwage że większość polskich fabryk jest już Niemiecka to wałśnie im się opłaca najbardziej na wejściu PL do strefy euro. Dlatego lobbują nasz rząd. To sa jedne z powodów dla których nie powinniśmy przyjmowac Euro ale to moja skromna opinia i nikt nie musi sie z nia zgadzać.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~nowy
[2011-11-04 14:30]
to nie przez Grecje europa pada ale dzięki Grecji europa ma szanse być uzdrowiona ale to tylko zależy od rządzących od ich chciwości i arogancji kiedy to nastąpi
odpowiedz
Ocena: -8 [26]
~Zenko
[2011-06-30 18:34]
zlikwidować i rozliczyć WOŚP - natychmiast!
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: +2 [6]
~OK
[2011-06-30 18:51]
@Zenko ^ ale pierw wypowiedziec konkordat przestac fonansowac i rozliczyc kosciol katolicki z wszystkich przewalów... kasy beda musieli oddac tyle, ze WOśP nie bedzie musiala koncertowac
odpowiedz
Ocena: +4 [4]
~jul
[2011-06-30 19:06]
@OK ^ inne zwiazki wyznaniowe tez jak tak. chyba ze jestes zydkiem czy innym ukraincem
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~Zenko
[2011-09-18 08:44]
@OK ^ o gdzie tzw. wolontariusze będą kraść?
odpowiedz
Ocena: +5 [5]
~darek
[2011-09-14 14:26]
tzw zachodnia europa zawsze nas miała w D.... i nie widze potrzeby bysmy placili za innych polaku ty mozesz liczyc tylko na siebie
odpowiedz
Ocena: +16 [26]
~MAXX
[2011-06-30 22:52]
WIELKI kryzys to my mamy od 1989 roku ... NĘDZA i BIEDA !!!
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: -1 [1]
~marekx
[2011-09-06 10:32]
@MAXX ^ Po co była zmiana ustroju na kapitalizm
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~HerrFlick
[2011-09-09 14:11]
@MAXX ^ Kryzys mamy od 1773 roku (I rozbiór). Wiadmo więc komu za to podziękować.
odpowiedz
Ocena: +121 [163]
~Klemens
[2011-06-30 17:51]
Dziwne że informacja o protestach w Polsce, 6 x większych niż w Grecji wczoraj zniknęła tak szybko jak się pojawiła. Rozumiem, że dla niektórych to niewygodna informacja. A jeszcze bardziej nie rozumiem ludzi, którym nie podoba się manifestacja. Na całym świecie ludzie protestują, gdy w ich kraju dzieje się źle. Protesty i strajki w Grecji, Irlandii, Hiszpanii czy Francji są OK, ale w Polsce są be. Nie widzicie jak wszystko drożeje ? Jak brutalnie pustoszeją Wasze portfele ? Jak tysiące ludzi żyją wyłącznie od 1 do 1 albo na ciągłym debecie ? Ktoś musi protestować czy może lepiej schować łeb w piasek i dawać się, powiem brutalnie, dymać od rana ? Co to kraj milionerów ??? Gdzie wasza godność Polacy ? Kiedyś jak cukier by podrożał o 50 groszy to by milion ludzi się bił z policją na ulicach a teraz wszyscy jak pokorne baranki zwieszą łby i zapłacą więcej.
odpowiedz
pokaż 22 ukryte odpowiedzi
pokaż 17 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: +4 [6]
~Klemens
[2011-07-01 03:34]
@zniesmaczony ^ Wytrzeźwiej synku, a potem popatrz co napisałeś. Zacząłeś pisać o Grecji a skończyłeś nie wiadomo na czym. Jak już wreszcie za 4 razem zdasz maturę, czyli w 2015, to wpadnij. Podyskutujemy. Na razie się nie nadajesz nawet do zabawy "ile to jest 2 x 2".
odpowiedz
Ocena: 0 [2]
~spadający z dachu
[2011-07-01 10:13]
@zniesmaczony ^ Jednak chyba Grecy nie protestują przeciwko reformom jako takim, tylko przeciwko sposobom jej przeprowadzenia, które uderzą tylko w ludzi pracy, a klasom uprzywilejowanym wpłyną strumienie pieniądza z dotacji unijnych
odpowiedz
Ocena: +1 [3]
~Agnes
[2011-07-01 10:30]
@Klemens ^ Klemens masz rację ...ale ilość ogłupionych i tępo kiszących się na kanapach przed tvn robi swoje....zaczną reagować nie z powodu sytuacji w kraju, ale jak im bank zabierze mieszkanie na kredyt, a korporacja utnie etaty by ciąć koszty ....wtedy dopiero będę narzekał ze jest zle ...póki przysłowiowo ma co do tępej "gęby" pseudo inteligenta włożyć to nie masz co liczyć na protesty i naciski na rząd ...by wreszcie rządził a nie jedynie uprawiał PR ..jako piarowiec doceniam ich ekspertów od PR ale z rządzeniem to nie ma nic wspólnego :-)
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~PRowiec
[2011-07-12 10:36]
@Agnes ^ PRowiec owiec owiec... wielki plan kogos sie wykonuje >>> obojetni ludzie = posluszni ludzie ;) zadluzony czlowiek = posluszny czlowiek... teraz z innej beczki co do Twoich pogladow o tepych i pseudo inteligentow to >>> wiekszosc mowi ze wiekszosc to idioci ;) przemysl co w tym jest :P
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Marcin
[2011-09-06 14:09]
@Klemens ^ Bo większość ludzi musi pracować i nie ma czasu strajkować , ci co strajkują najczęściej mają pieniadze od innych ( z budżetu)
odpowiedz
Ocena: +30 [52]
~LuBiE
[2011-06-30 23:30]
Ja wam cos powiem ostatnio zainteresowałem sie polityka i wnioskuje że jak tak patrze to juz duzo lepiej rzadził PiS przynajmniej podatków nie podnosili wkoncu to dzięki nim mamy euro gazoport w swinioujsciu i wydaje mi sie że tak zle nie rzadzili i w tych wyborach pojde zagłosowac na PiS zreszta PiS to patrioci ucza patriotyzmu i Św pamięci Lech Kaczynski dbal o suwerenna polityke Polski a Bronek co robi zostawie to waszej opini ale wpadka za wpadka
odpowiedz
pokaż 8 ukrytych odpowiedzi
pokaż 3 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: -2 [4]
~all
[2011-07-01 03:13]
@LuBiE ^ czemu kłamiesz,przecież nie mamy euro ani gazoportu w świnoujściu?
odpowiedz
Ocena: -1 [1]
~Agnes
[2011-07-01 10:35]
@cisrudlow ^ wg twoich standardów powstanie warszawskie czy walki AK z NKWD po wojnie to również zabawa...wiec co takich gnojków jak ty chętnie bym traktowała tak jak folksdojczów w trakcie wojny ...a jak masz jakies wątpliwości podaj adres wytłumaczę ci osobiście o co chodzi ....a do do LuBie ...masz rację kaczynski moze i miał wpadki ...ale nie takie jak gajowy ..od siedmiu "buli" a co do koniunktury ...to po nawet w trakcie boomu potrafiłoby zostawić "gołą ziemię" jak szarańcza ...to tyle w kwestii partii "cudów" od przepuszczania kasy obywateli ...a cisrudlow lepiej włacz myslenie ..zanim ktoś ciebie nie wyłączy
odpowiedz
Ocena: -1 [1]
~9
[2011-07-01 11:58]
@LuBiE ^ dalej się interesuj ale od dzisiaj próbuj ze zrozumieniem, jeżeli potrafisz.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~gosc
[2011-07-04 21:07]
@cisrudlow ^ I co z tego ze sie smial...? Czy mam tanczyc jak mi graja tylko po to by sie ze mnie nie smiali?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~dada
[2011-09-06 06:36]
Ocena: -19 [87]
~Tom
[2011-06-30 20:25]
Od paru ładnych miesiecy tak czytam te wszystki niusy na temat kryzysów gospodarczych w Europie i na swiecie oraz o tym jak dochodzi do protestów i strajków w tychże krajach. Różne sa w mediach komentarze i opinie na ten temat, ale ja zauwazyłem jedna wspólna ,,ceche,, tych społeczenstw gdzie jest najgorzej: otóż są to typowo katolickie kraje... może warto sie zastanowic, dlaczego w krajach skandynawskich żyje sie tak dobrze? dlaczego Niemcy, Francja,Luksemburg, Szwajcaria, Anglia, Belgia, Holandia sa krajami o bardzo wysokim współczynniku dobrobytu? Nawet w głównie ateistycznych Czechach jest o niebo lepiej niz w Polsce.Dlaczego w tych krajach ludzie potafią ze soba wpółpracowac i wspólnie ponad podziałami podejmowac rozsadne decyzje? Teraz odwrócmy tabele i co mamy? kraje w których zdecydowana wiekszosc obywateli dumnie maszeruje co niedziela do katolickiej swiatyni i oczywiscie żyje wedle bożych przykazan, czyli : Hiszpania, Portugalia, Grecja, obie Irlandie, Włochy, Słowenia, Chorwacja...Chętnie przeczytam sensowny komentarz dlaczego nie mam racji :)
odpowiedz
pokaż 43 ukryte odpowiedzi
pokaż 38 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Pawel
[2011-07-01 13:13]
@Tom ^ to co zauwazyles to jest zwykla korelacja a nie zwiazek przyczynowo skutkowy. a moze przyczyna jest kryzys a nie bogobojnosc?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ja
[2011-07-18 13:43]
@Bobek ^ 10 mln Czechów zmieśi się w Warszawie? Kim ty jesteś?
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~zbig
[2011-07-20 10:46]
@Tom ^ Grecja nie jest katolicka a prawosławna. Te kwestie które poruszasz to bardziej kwestie temperamentów, mentalności narodowej. Odpowiem na putanie dlaczego w naszym kraju jest jak jest. Otóż nie przez Kościół katolicki gdyż to on w swojej nauce społecznej nawołuje do sprawiedliwości, solidarności i rozsądkowi pomiędzy podziałami dóbr. Kościół zawsze mocno krytykował niesprawiedliwy podział dóbr oparty na prawie silniejszego. Za tę sytuację w kraju podziękuj komunie i temu jak ukształtowała polaka kombinatora, oszusta itp. Gdyby podczas II wojny światowej wyzwalali nas amerykanie tez mielibyśmy dobrobyt. Wyzwalała nas niestety armia czerwona z jej chorą ideologią która to zrujnowała gospodarczo Polskę. Ponadto po 89r. głupie wyborcze decyzje narodu, lewica u władzy, co prawda prawica nie była lepsza-wilk w owczej skórze ale jestem przekonany o tym że gdyby ludzie mieli Boga w sercu to żyło by nam się naprawdę świetnie. Nie wystarczy chodzić do kościoła, trzeba mieć Boga w sercu, nie być wilkiem w biznesie, rekinem który tylko połyka mniejszych od siebie. Tu bardziej chodzi o tę mentalność biznesową. Na zachodzie mieli więcej czasu aby ona okrzepła, dojrzała aby wyzbyła się takiej krwiożerczości, przecież nie od początku taka była, kapitalizm w swych początkach był niezwykle agresywny. A u nas jeszcze masz cały po peerelowski aparat administracyjny w którym się patrzy jak tu tylko wydymać podatnika. Władzy nie zależy na twoim dobru ale na swoim, i co z tego że władza może i chodzi do kościoła jak Boga w sercu nie ma tylko egoizm. A ty przyjacielu zadaj sobie też pytanie ile razy ty byłeś egoistyczny w interesach które kiedykolwiek robiłeś? Uważasz że to naormalnie ze w interesach jeden ciula drugiego jak tylko może by wydrzeć dla siebie kasę? Teoretycznie zapewne nie, ale w praktyce każdy z nas jest bezwzględny w interesach. Tutaj jest odpowiedź. Człowiek człowiekowi wilkiem. Zgadzam się że wiele wilków chodzi do kościoła i się uważa za tych dobrych ludzi, ale na pewno Boga w sercu nie mają. To nie kościół i katolickość jest problemem, szukasz widzę "chłopca do bicia" ale egoistyczni ludzie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~WAGA
[2011-07-24 17:31]
@Tom ^ Ależ to proste. Dlaczego Pan udaje, że nie wie? Religia katolicka jest najbardziej opozycyjna do judaizmu, albo odwrotnie, to judaizm najbardziej zwalcza katolicyzm i dlatego renuje się gospodarczo wszystkie kraje katolickie!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~gooo
[2011-07-26 13:40]
Ocena: +43 [57]
~blakula
[2011-06-30 20:50]
Nie szufladkujmy wszystkich Grekow, nie kazdy jest leniwy! Pracuje z Grekami i nie zgadzam sie z ta opinia. Poza tym Grecy walcza o to czego Polacy nigdy nie beda miec bo wola sie dac wykorzystywac i zastraszac w pracy - Grecy walcza o zycie bezstresowe. Co w tym zlego ze wola wyjsc z rodzina do tawerny zamiast ogladac jak idiota m jak milosc czy inny badziew. Sa bardzo prorodzinni, zyja spokojniej ale leniwi? nie sadze. Lepiej Wy sie obudzcie, rzad Was dyma jak chce, ludzie pochowali sie w domach ogladajac medialne presstytuki i glupie seriale. Powodzenia zycze wszystkim europejczykom, bedzie nam potrzebne.
odpowiedz
pokaż 11 ukrytych odpowiedzi
pokaż 6 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~ytred
[2011-07-01 02:53]
@blakula ^ masz racje ten kto nigdze niebyl to tak bedzie pisal to jest narud zawisny
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~komendant
[2011-07-01 03:43]
Ocena: +2 [2]
~anty
[2011-07-01 09:15]
@blakula ^ W pełni ciebie popieram blakula, sam tam gdzie pracuje chcialem walczyc o poprawe warunków pracy i wcale nie za duzym kosztem ale nikt mnie nie poparl bo każdy zastraszony jak przyjdzie do rozmowy twarz w twarza.Polska zawsze bedzie taka biedota
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~samson
[2011-07-07 01:39]
@blakula ^ Zgadzam się z kolegą blakula, żeby facet nie umiał już zarobić na utrzymanie niewielkiej rodziny i nie mógł po powrocie z pracy cieszyć się widokiem żony podającej do stołu pachnący gorący obiad tylko odgrzewał w mikrofali i czekał przed telewizorem aż przyjdzie z pracy
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~he
[2011-07-25 08:20]
@polak ^ może coś z rozumem nie za bardzo ? ..to wszystko może przez tą pogodę ?
odpowiedz
Ocena: +7 [9]
~stop-głupocie
[2011-06-30 22:33]
Jak kraj który nie będzie miał nic (poza ludźmi) będzie spłacał miliardy. Nas to też czeka.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~kostek
[2011-07-18 14:33]
@stop-głupocie ^ Powrót do czasów z cesarzami i niewolnikami?
odpowiedz
Ocena: +2 [2]
~demon
[2011-07-12 16:07]
Ocena: -1 [1]
~MIr
[2011-07-07 08:26]
a być może to ślepe uliczki demokracji, czyli wybory wygrywał najlepszy bajko pisarz, potem jakąś część obietnic wyborczych realizowano na kredyt i było fajnie- do czasu, staczająć się po równi , aż trafili na ściane
odpowiedz
Ocena: +2 [2]
~ted
[2011-07-05 20:34]
Msci sie na europie to ze zamiast inwestowac u siebie i rozwijac swoje rynki to wolala w chinach a chinczyk to jak rak worganizmie powoli a do celu rozwinie sie i bedzie rzadzil nami powoli kupuje firmy a za chwile kraje i tak dalej za jakies pare lat my bedziemy zasuwac na nich bo chcielismy taniej i taniej niech nikt sie nie cieszy ze oni padna przyjda i ich kupia zoltki za grosze i beda mogli zasypac europe wszystkim z napise made in eu a my europejczycy bedziemy padac powoli i wykupywani powoli przez azjatow pomyslmy jak to powstrzymac !
odpowiedz
Ocena: +2 [6]
~anna
[2011-07-04 10:20]
Czy to jest wina zwykłego Greka????Przecież to wina banków i rządzących.
Popieram Greków
odpowiedz
Ocena: +2 [4]
~Kinga
[2011-07-03 15:10]
Przykre, ale może dzięki temu wyciągniemy jakieś wnioski i zaczniemy oszczędzać żeby być zabezpieczonym na takie wydarzenia!
odpowiedz
Ocena: 0 [6]
~motyl
[2011-06-30 23:36]
mieszkam 14 km od greckiej granicy i niewiem o czym mowa tam napewno ludzie zyja lepiej niz w polsce i niz w bulgari krzycza ale niewiem o co do nas jak przyjada to wszystko wykupoja maja kupe forsy ale robia cyrk przed europa bo nie chca oddac pieniedzy
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: +1 [1]
~Slawek
[2011-07-01 18:24]
@motyl ^ Tu nie chodzi wcale o oddawanie tu chodzi o stały dopływ świeżych pieniążków bo Grecy sami nie wyrabiają na poziom swojego życia, a zrezygnować z tego co jest teraz żaden z nich nie zamierza
odpowiedz
Ocena: 0 [2]
~nowy23
[2011-07-01 15:57]
zadluzenie grecji 500 miliardow a polski 1000 miliardow
odpowiedz
Ocena: +8 [12]
~ANDRZEJ Z M.ŁODZI
[2011-07-01 00:02]
GRECY BY NAM NIE POMOGLI !
MYŚLMY O SOBIE ! GRECJA NALEŻY DO BANKÓW NIEMIECKICH !
POMOC DLA GRECJI TO POMOC DLA NIEMCÓW !
NA DRZEWO I TAK ZBANKRUTUJĄ !!!
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: -1 [1]
~Lolo
[2011-07-01 12:43]
@ANDRZEJ Z M.ŁODZI ^ HAHAHA no to te Banki beda musialy wyslac czolgi :))))
odpowiedz
Ocena: -9 [15]
~Polak
[2011-07-01 06:08]
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: +1 [1]
~13
[2011-07-01 06:37]
@Polak ^ Oby o twoim kraju kiedyś ktoś tak nie powiedział.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~filutek
[2011-07-01 10:44]
@Polak ^ dlaczego tą Grecję??...czy nie lepiej UE i PO???..zastanów się.
odpowiedz
Ocena: +6 [6]
~Amol
[2011-07-01 04:45]
My mamy gaz lupkowy jest jakies pokrycie oni nie.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: +3 [3]
~zenek
[2011-07-01 07:21]