Trwa ładowanie...

Konsumenta nikt nie broni

Potrafimy kupować z głową. Ale kiedy kupimy wadliwy towar czy usługę, jesteśmy bezradni - informuje "Gazeta Wyborcza"

Konsumenta nikt nie broniŹródło: Thinkstockphotos
d2q5pg8
d2q5pg8

Jaki jest polski konsument? Z jednej strony badania pokazują, że kupujemy nieźle i szukamy produktów dobrej jakości. W Polsce największa (46 proc.) jest grupa konsumentów chcących wydawać nie jak najmniej, lecz jak najlepiej.

Z drugiej strony jako konsumenci jesteśmy po prostu słabi: mało wiemy o swoich prawach, ruch konsumencki w Polsce właściwie nie istnieje, a nasze prawo zamiast chronić klientów, często chroni same firmy.

d2q5pg8
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2q5pg8