Trwa ładowanie...

Kreator landing page’y – wygeneruj nowe leady

Landing page to specjalny rodzaj strony internetowej, który tworzony jest w celu przyciągnięcia uwagi odbiorców prezentowanymi informacjami. Głównym przeznaczeniem strony produktowej jest zatem zachęcenie odbiorcy do podjęcia działania.

Artykuł sponsorowany
Jakie cechy powinien mieć atrakcyjny landing page?Jakie cechy powinien mieć atrakcyjny landing page?Źródło: materiały partnera
d4afifo
d4afifo

Z tego powodu najważniejszym elementem każdego landing page’a jest button określany jako Call To Action (CTA), który służy do nakierowania odbiorcy na wskazaną czynność. Niemniej jednak, aby spełniał on swoją funkcję, strona produktowa powinna być atrakcyjna dla odwiedzającego. Przyciągający, zachęcający wizualnie landing page zapewni sukces i przełoży się na wyższą konwersję. Powstają jednak pytania, jak powinien wyglądać dobry, atrakcyjny landing page? Jak wykreować stronę lądowania i na co zwrócić uwagę?

Jakie cechy powinien mieć atrakcyjny landing page?

Efektywny landing page to strona, która powinna mieć przede wszystkim atrakcyjny design przyciągający uwagę. Co ważne, struktura takiej strony nie powinna być zbyt wyszukana, by nie odwracać uwagi od głównego celu – prezentacji produktu czy usługi. Podstawowym elementem każdej strony lądowania jest zachęcający nagłówek – w końcu to pierwsza rzecz, jaką widzi użytkownik wchodzący na stronę produktową.

Równie ważny jest jednak wyczerpujący i kompletny, ale przede wszystkim zwięzły opis prezentowanego produktu. Powinien on w krótki i jasny sposób przedstawiać najważniejsze zalety produktu lub usługi. Niemniej istotne są wysokiej jakości zdjęcia. Ważne, by nie były stockowe, co z pewnością od razu zostanie wychwycone przez odbiorcę. Profesjonalne, zrobione pod konkretny cel zdjęcia, będą unikatowe i wzbudzą zaufanie, gdyż będą kojarzone z konkretnym produktem lub usługą.

Widoczne dane kontaktowe, referencje oraz widoczny przycisk Call To Action to kolejne elementy dobrego landing page’a, które pomogą w osiągnięciu celu na stronie produktowej. Atrakcyjny landing page to gwarancja sukcesu – przyciągnięcie uwagi klienta, uzyskanie źródła leadów i zwiększenie konwersji.

d4afifo

Generator landing page’y – łatwy sposób na wykreowanie strony produktowej

Tworzenie landing page’a może przysporzyć sporo problemów. Konieczność holistycznego spojrzenia na stronę produktową, ale z uwzględnieniem każdego szczegółu to duże wyzwanie, które wymaga doświadczenia i wiedzy. Dlatego ogromnym ułatwieniem w wykreowaniu strony lądowania jest generator landing page. Kreator strony produktowej umożliwi stworzenie atrakcyjnego landing page’a w pięciu prostych krokach. Pierwszym etapem tworzenia strony produktowej jest wybór szablonu.

W kreatorze znajduje się ponad 300 różnych szablonów landing page’y, dzięki czemu dobór właściwego wzoru odpowiadającego profilowi firmy nie będzie stanowił problemu. Kolejnym etapem po wyborze szablonu jest nazwanie strony lądowania oraz edycja treści i grafiki. Stworzenie przemyślanego formularza kontaktowego i podziękowanie za konwersję to już ostatnie kroki, które finalizują cały proces kreowania landing page’a. Po stworzeniu strony lądowania pozostaje już tylko publikacja, którą wykonuje się jednym kliknięciem.

Dzięki temu można zweryfikować wygląd strony produktowej na różnych przeglądarkach i sprawdzić, czy wszystko jest, jak należy. Generator landing page’y to narzędzie, które jest intuicyjne i zdecydowanie ułatwi proces twórczy efektywnej strony produktowej.

Artykuł sponsorowany
d4afifo
d4afifo