Trwa ładowanie...

Małe pojemności rosną w siłę. Kupujemy coraz częściej

Producentów ogarnął wielki szał proponowania coraz mniejszych porcji produktów. I wszystko im sprzyja - marże i wygoda dla klientów. Jedynie ekolodzy nie są zadowoleni i wskazują na rosnącą górę śmieci.

Małe pojemności rosną w siłę. Kupujemy coraz częściejŹródło: Wikimedia Commons CC BY-SA, fot: Franz Jachim/Flickr, licencja CC BY-NC-ND 2.0
d4n6zpf
d4n6zpf

Rynek podbija mała puszka Coca-coli (150 ml) czy 50-gramowy słoiczek Nutelli. Jak wskazuje agencja DPA, moda na mini produkty została zapoczątkowana właśnie przez producenta popularnego napoju. Do tego stopnia, że w mniejszych opakowaniach zaczął wprowadzać pozostałe produkty.

Jak zauważa "Puls Biznesu", popyt na mniejsze produkty wynika m.in. z coraz większej mobilności konsumentów. Dlatego bardziej poręczne i mniejsze porcje wygrywają.

I nie tylko chodzi tu o małą wodę czy sok, który zabiera ze sobą dziecko do szkoły, ale także o trunki z procentami. W każdym przypadku lepiej sprzedają się napoje w mniejszych opakowaniach.

Kontrowersje wokół przetargu na urządzenia mierzące wodę

Warto podkreślić, że wciąż bardziej opłaca się kupić produkt w dużym opakowaniu.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d4n6zpf
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4n6zpf