Trwa ładowanie...

Meghan Markle rozkręca nowy biznes. Ujawniono pierwszy produkt spożywczy

Księżna Meghan Markle wkracza na rynek artykułów spożywczych. Pod szyldem swojej nowej firmy American Riviera Orchard będzie sprzedawać dżem truskawkowy. O nowym produkcie księżnej poinformowali w mediach społecznościowych znajomi pary książęcej.

Meghan Markle otwiera własny biznesMeghan Markle otwiera własny biznesŹródło: Getty Images, fot: 2018 Getty Images
d4uw0xj
d4uw0xj

Nowa marka Meghan Markle, żony brytyjskiego księcia Harry'ego, będzie zajmować się sprzedażą dżemów, marmolad, a także pieczywa i fartuchów kuchennych. Księżna ma dostać także własny program kulinarny na Netfliksie - podaje biznes.interia.com.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Od pomocnika hydraulika do kontraktu na najwyższy budynek w Europie - Marcin Ziopaja w Biznes Klasie

Meghan Markle będzie sprzedawać dżem truskawkowy

Zdjęcie pierwszego produktu marki American Riviera Orchard opublikowali w relacjach na Instagramie znajomi pary książęcej. Jak wynika ze zdjęć, pierwszym produktem będzie dżem truskawkowy.

Ile będzie kosztować dżem?

Oficjalna cena dżemu truskawkowego nie jest jeszcze znana, jednak patrząc na podobne produkty od innych celebrytów, ceny mogą sięgać nawet 200 dolarów, czyli ok. 800 zł - czytamy w serwisie.

d4uw0xj

Firma ARO w swojej ofercie będzie zajmować się także sprzedażą książek kucharskich, kosmetyków, perfum i artykułów papierniczych. Meghan Markle pod wspominaną marką zajmie się też sprzedażą tapet, sprzętu do jogi i sprzętu ogrodniczego.

Biznes.interia.pl, powołując się na brytyjskie media wspomina, że sprzedaż dżemów i innych przetworów może być związana z nowym programem kulinarnym na Netfliksie, który poprowadzi Meghan Markle. Księżna chce także wrócić do pisania bloga "The Tig", tworzyć wpisy o restauracjach i wydawać książki.

Spotify zrezygnował z księżnej Meghan

Jak informował serwis money.pl, w 2023 r. po jednym sezonie Spotify zrezygnował z umowy z księżną Meghan na tworzenie przez nią podcastów. Kontrakt o szacunkowej wartości 25 mln dolarów był jednym z największych, które książęca para zawarła po odejściu z rodziny królewskiej. Meghan podobno nie stworzyła wystarczającej ilości materiału, by otrzymać pełną kwotę za pierwszy sezon.

d4uw0xj

Ostatecznie powstało tylko 12 odcinków podcastu nazwanego Archetypes, w którym Meghan rozmawia na temat istniejących stereotypów, które ograniczają kobiety. Jej rozmówczyniami były m.in. tenisistka Serena Williams, piosenkarka Mariah Carey czy celebrytka Paris Hilton.

Harry i Meghan zapowiedzieli po rezygnacji na początku 2020 r. z pełnienia obowiązków członków rodziny królewskiej, że zamierzają sami się utrzymywać i zawarli szereg komercyjnych umów - oprócz tej ze Spotify, także z Neflixem na powstanie serialu dokumentalnego, a Harry z wydawnictwem Penguin Random House na wydanie pamiętników.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d4uw0xj
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4uw0xj