Trwa ładowanie...

Najbardziej zwodnicze reklamy finansowe 2009

Kredyt oprocentowany na 6,99 proc., za który naprawdę zapłacisz cztery razy więcej. 20-złotowy prezent, ale prowizja - 40 zł. I lokata, która rośnie na niby. "Gazeta Wyborcza" pokazuje najbardziej zwodnicze reklamy finansowe minionego roku.

Najbardziej zwodnicze reklamy finansowe 2009Źródło: Jupiterimages
d414vld
d414vld

Oto jeden z przykładów: Bank Citi Handlowy obiecywał prezent w gotówce do 1200 zł każdemu, kto na święta weźmie pożyczkę. Żeby zasłużyć na 20-złotowy prezent, trzeba było zaciągnąć 2000 zł wysoko oprocentowanej pożyczki i założyć w Citi konto osobiste, które rocznie kosztuje... ponad 40 zł.

Kto i jak nas rąbie w "Gazecie Wyborczej".

d414vld
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d414vld