Trwa ładowanie...
piwo
28-07-2009 11:57

Odpowiedzialne picie piwa na rockowych festiwalach

Browary prześcigają się w sponsorowaniu imprez rockowych, bo dla nich to okazja nie tylko do sprzedaży dużych ilości piwa, ale też do promocji swoich marek. Pić można jednak tylko odpowiedzialnie.

Odpowiedzialne picie piwa na rockowych festiwalachŹródło: Jupiterimages
d2q6gyp
d2q6gyp

Grupa Żywiec ma swojego Openera, a Kompania Piwowarska pod hasłem „Nie kupuj alkoholu małolatom. Daj im posłuchać muzyki. Żyj odpowiedzialnie” będzie promowała odpowiedzialne spożycie alkoholu podczas tegorocznego Przystanku Woodstock. Kierowcom będą rozdawane specjalne naklejki przypominające, żeby nie wsiadać za kierownicę po alkoholu. Chętni będą mogli również sprawdzić swój poziom promili profesjonalnym, policyjnym alkomatem. Kompania Piwowarska przeprowadziła również szkolenia dla sprzedawców alkoholu tak, aby uniknąć sytuacji kupowania alkoholu przez osoby nieletnie.

_ Producent Lecha gości na Przystanku Woodstock od lat. Jego przedstawiciele prowadzą działania zapobiegające nadużywania alkoholu szczególnie przez ludzi młodych, którzy stanowią większość festiwalowej publiczności. Dlatego działania Kompanii Piwowarskiej są dla nas ważne, uzupełniają funkcję społeczną festiwalu _ – mówi Jurek Owsiak, szef Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy organizującej festiwal.

„Podczas przeprowadzonych kontroli nie stwierdzono ani jednego przypadku, by osoba nieletnia kupiła alkohol”, czytamy w ubiegłorocznym raporcie przygotowanym dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. „Podchodzenie do roll-baru, by kupić piwo z wyciągniętym dowodem osobistym to na Woodstocku standard”, mówią stali bywalcy festiwalu.

_ Chcemy, by młodzież nie sięgała po alkohol i nie otrzymywała pomocy dorosłych w nabywaniu piwa, a jednocześnie, aby młodzi ludzie nie narażali się na negatywne skutki nadmiernego lub nieodpowiedzialnego picia alkoholu _ – wyjaśnia Paweł Kwiatkowski, dyrektor ds. korporacyjnych i rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej.

d2q6gyp

Po raz pierwszy w 15-letniej historii festiwalu Lech Premium został sponsorem tegorocznego Przystanku Woodstock. Specjalnie z myślą o festiwalowej publiczności przygotował pierwszą w Polsce nowoczesną puszkę z kolorowym nadrukiem w postaci zdjęcia. Puszka będzie dostępna w limitowej wersji już pod koniec lipca na festiwalu. Marka Lech ufundowała także nagrodę w konkursie Fabryki Zespołów oraz sfinansowała 1,5 tysiąca billboardów zapowiadających Festiwal.

d2q6gyp
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2q6gyp