Trwa ładowanie...

ORLEN Paczka ma już 4000 automatów! I dalej rośnie

Usługa ORLEN Paczka rośnie błyskawicznie. Od debiutu w 2021 roku aż dwudziestokrotnie zwiększyła liczbę automatów paczkowych! Obecnie ma ich 4000 i ponad 6000 punktów odbioru. Potencjał nowoczesnej sieci dostaw może stać się ważną częścią Twojego biznesu. Dodaj ORLEN Paczkę do swojego sklepu, aby dotrzeć do nowych grup klientów!

Materiał sponsorowany przez ORLEN Paczka
 Źródło: materiały partnera
d4fwzc6
d4fwzc6

Spektakularny sukces ORLEN Paczki

Dostawy do automatów paczkowych są najchętniej wybieraną formą dostarczania zamówień. Najlepszym dowodem potencjału tej formy dostaw jest historia sukcesu ORLEN Paczki. W ciągu dwóch lat od debiutu usługa zwiększyła dwudziestokrotnie liczbę automatów paczkowych – z 200 do 4000.

Jednak liczby to nie wszystko. Wzrost znaczenia sieci ORLEN Paczki był możliwy dzięki konsekwentnemu rozwijaniu logistyki, m.in. dostawy i odbiory przesyłek kilka razy dziennie zapewniają płynność dostaw i utrzymanie terminowości na najwyższym poziomie. Ponadto w wielu miejscach ORLEN Paczka dostarcza przesyłki do automatów również w soboty. Rozbudowa sieci centrów logistycznych i tras kurierskich pozwala też na coraz późniejsze godziny cut-off.

Handel online to nie wybór, lecz konieczność

Autorzy raportu "Omni-commerce. Kupuję wygodnie" piszą wprost: jeśli nie ma Cię online, to nie istniejesz. Bez sukcesu na rynku elektronicznym trudno mówić o sukcesie w handlu. E-commerce rozwija się błyskawicznie. Już 100% klientów przyznaje, że przynajmniej raz zrobiło zakupy w e-sklepie lub na platformie marketplace. 85% badanych zamawiało produkty w internecie w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Imponująca jest też liczba osób regularnie korzystających z e-commerce: 28% klientów kupuje online częściej niż 5 razy w miesiącu.

Dynamiczny rozwój e-commerce to szansa, lecz także wyzwanie – konieczność przystosowywania się do szybkich zmian. Jeżeli chcesz sprzedawać więcej, musisz podążać za trendami i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów.

d4fwzc6

Brak ORLEN Paczki, to brak części biznesu

Sprzedawcy w e-commerce muszą dywersyfikować dostawy, bo tego oczekują od nich kupujący. Im więcej możliwości wyboru metod dostawy, tym większa szansa, że klient nie porzuci koszyka i nie przeniesie się do konkurencji. Dlatego warto wybrać ORLEN Paczkę. To atrakcyjna cenowo usługa wysokiej jakości, która podoba się kupującym.

Jak nie tracić klientów w piku sprzedażowym

Jedną z najbardziej irytujących praktyk są pozorne promocje. Na Black Friday czy Cyber Monday wielu sprzedawców zapowiada obniżki do -50%, -60% czy nawet -70%. Po wejściu do sklepu często okazuje się, że wysokie rabaty dotyczą tanich drobiazgów, a ceny poszukiwanych produktów są obniżone o 10%. Po takiej promocji możesz być pewny, że klient równie szybko opuści Twój sklep, jak do niego wszedł. W ten sposób nie zwiększysz sprzedaży, za to możesz stracić reputację.

Przy założeniu, że średnia wartość koszyka 200 zł i udzielonym rabacie 10%, musisz obniżyć wartość zamówienia o 20 zł. Dla Ciebie to dużo, dla klienta niewiele. Na szczęście za mniejszą kwotę możesz dać kupującym to, czego naprawdę oczekują.

Klienci e-commerce oczekują bezpłatnych dostaw

Tanie dostawy są dobre, darmowe jeszcze lepsze! Zamiast pozornych obniżek cen produktów, daj klientom to, czego oczekują – bezpłatne dostawy z ORLEN Paczką. Poniesiesz mniejsze koszty, a uzyskasz znacznie lepsze efekty. To atrakcyjna cenowo usługa na prostych i przejrzystych zasadach. Wybierając ORLEN Paczkę, ułatwisz sobie zarządzanie kosztami dostaw.

d4fwzc6

ORLEN Paczka motywuje i zwiększa sprzedaż Sprzedawcy i kupujący szybko dostrzegli i docenili zalety ORLEN Paczki. Wystarczyły zaledwie 2 lata, aby stała się ważnym graczem na rynku dostaw w e-commerce. Z raportu "E-commerce w Polsce 2023" wynika, że co czwartego konsumenta ORLEN Paczka motywuje do zakupów online. Dowiedz się, jak ORLEN Paczka wpływa na zwiększenie sprzedaży.

4000 automatów paczkowych w sieci ORLEN Paczki

Obecnie ORLEN Paczka oferuje dostęp do ponad 10000 punktów, w tym jest 4000 automatów paczkowych oraz ponad 6000 punktów odbioru. Aktualnie dostępne lokalizacje znajdują się na stronie orlenpaczka.plCzęść automatów i punktów ORLEN Paczki znajduje się w lokalizacjach, w których nie działają inni operatorzy. Dzięki temu zyskujesz szansę dotarcia do nowych grup klientów.

Niska cena dostawy zapobiega porzucaniu koszyków

W przypadku kosztów dostawy lojalność klientów kończy się tam, gdzie zaczyna wrażliwość cenowa. Różnica 2 zł w cenie przesyłki wpływa na preferencje zakupowe ponad 50% kupujących. Gdy można zaoszczędzić 3 zł, aż 70% ankietowanych bez wahania zmienia metodę dostawy i sklep. ORLEN Paczka ma korzystnie skalkulowane ceny, które nie zaskakują negatywnie klienta. Korzystając z usługi taniej dostawy do automatów paczkowych, ograniczasz zjawisko porzucania koszyków na ostatnim etapie składania zamówienia.

d4fwzc6

Wyróżniający się standard obsługi

Użytkownicy cenią ORLEN Paczkę za szybkość dostaw i wysoki standard obsługi. 98% przesyłek dociera do wybranych przez odbiorców automatów paczkowych już następnego dnia. Ponad 91% klientów daje ORLEN Paczce maksymalne oceny w badaniu jakości usługi. To efekt proklienckiego nastawienia dostawcy, dla którego priorytetem są oczekiwania użytkowników.

Dzięki gęstej sieć i bliskości automatów paczkowych ORLEN Paczki nadawanie i odbieranie przesyłek jest łatwe i komfortowe. Klienci chętnie korzystają z funkcji śledzenia paczek w aplikacji ORLEN Paczka. Mając ją w telefonie, bezdotykowo odbierasz przesyłki z automatu paczkowego ORLEN Paczka. Pamiętaj, że możesz skorzystać z bezpłatnego wydłużenia czasu odbioru paczki o 1 dodatkowy dzień.

 materiały partnera
Źródło: materiały partnera
Materiał sponsorowany przez ORLEN Paczka
d4fwzc6
d4fwzc6