Trwa ładowanie...
d123l4j
Pomysł na biznes: kawowy peeling dla kobiet

Pomysł na biznes: kawowy peeling dla kobiet

BodyBoom powstało w 2015 roku. Biznes z produktami dla kobiet wymyśliło dwóch facetów - Ariel Adamski i Jakub Marzec. Szukali czegoś niszowego i tak wpadli na pomysł, by samodzielnie przygotować peeling kawowy, który bił wówczas rekordy popularności w Azji. - Uświadomiliśmy sobie, że to może być super produkt - uśmiecha się Ariel. Pierwsze kroki, to prace w laboratorium, znalezienie firmy, która zajmie się produkcją, a później testy gotowego produktu...na rodzinie, czy bliższych i dalszych znajomych.

Bodyboom stworzyliśmy w połowie 20Rozwiń

Transkrypcja:

Bodyboom stworzyliśmy w połowie 2015 r W naszym przypadku wszystko zaczęło się od bardzo dobrego pomysłu na produkt który był całkowicie niszowy wzory Prezentowaliśmy się że Pienin kawałek zaczynają być Popularne w Azji A ile w Australii Ul Prosta prosta odpowiedź na to pytanie dlaczego dwóch facetów robi peeling kawowy Jest taka że Pewnym momencie Świadomy byśmy sobie że to jest Superprodukt Żeby zacząć działać Same początki to była kwestia zatrudnienia laboratorium Znalezienia firmy produkcyjne film konfekcjonujące Zbudowania tak naprawdę magnez które nam umożliwią działać Początkowo nasz plan zakładał że będziemy działać głównie w ramach e-commerce To internet będzie głównym kanale Sprzedażowym La bodyboom ale produkt Tyle Cieszę się Się zainteresowaniem Na tyle został doceniony przez Klientki że poszerzamy dystrybucja Ciao Również z kanały tradycyjne Jesteśmy następnie w blisko 20 krajach św Adam Staramy się Poszerzać Nasze produkty o Nowe kosmetyki pielęgnacyjne Glinki w balsamy do ciała masło antycellulitowe Często dostawa niż moja jakieś informacje od klienta które mówiły nam że że ich faceci odbierają im Pielęgnacja Prysznicem Stwierdziliśmy że trzeba coś z tym zrobić więc faktycznie teraz mamy w ofercie 1 produkt dla mężczyzn pewnie będziesz więc Wystarczy postawić sklep internetowy Zbudować się fajnie wyglądającą stronę Znaczenie działania w mediach społecznościowych Właściwie już można można zacząć Sprzedawać No od samego początku Bo dla nas oczywiste Że Instagram i Facebook Odegrał kluczową rolę w naszych działaniach promocji Zawsze piliśmy naszemu produktowi osobowość Produkt zwraca się do swoich odbiorców W pierwszej osobie Skraca się dystans Z pomiędzy osobą która to czyta A produktem który tak naprawdę do niej się zwraca Finalnie Staramy się budować Atmosferę relaksu luzu Wokół naszego kosme Dostaliśmy niejedną Wiadomość TNT która Niemalże dziękują nam Za Opuszczenie tego Bodyboom jest Jest obecny na kilkunastu rynku Co wiąże się z komunikacją Którą prowadzimy w Kilkunastu językach Facebook bardzo ułatwia nam Działania ułatwia nam również pracę wiele narzędzi marketingowych promocyjnych Pozwalają nam docierać do odpowiednich grup docelowych Mamy zdjęcia z najróżniejszych zakątków świata Charków Czy spotkanie które się dzieją bawimy się tym wszystkim Jeżeli dostajemy od naszych klientek Fajne zdjęcia to Chcemy je pokazać Za każdym razem kiedy planowaliśmy jakieś dodatkowe działania Promocyjne na Facebooku i na Instagramie Oczywiście miało to swoje odzwierciedlenie w sprzedaży a dedykowane kampanie promocyjne Albo współpracę z jakimiś innymi osobami Brackins Facebook a brak Instagrama zmieniłby Kompletnie oblicz
d123l4j
d123l4j