Trwa ładowanie...
alkohol
10-02-2015 04:25

"Rzeczpospolita": Nie ma mocnych na alkohole

Od grudnia 2013 r. do listopada 2014 r. Polacy wydali na piwo niemal 14,5 mld zł Napój ten zajął pierwsze miejsce wśród dziesięciu najpopularniejszych produktów spożywczych w Polsce - wynika z zestawienia firmy badawczej Nielsen, a informuje o tym "Rzeczpospolita".

"Rzeczpospolita": Nie ma mocnych na alkoholeŹródło: Thinkstockphotos
d406192
d406192

Drugie miejsce zajęła wódka, na która wydaliśmy w minionym roku 10,3 mld zł.

Wśród pierwszej dziesiątki produktów wg Nielsena najbardziej - o 5,3 proc. do prawie 5,4 mld zł - wzrosły wydatki na sery. O 5,2 proc. do ponad 3,6 mld zł zwiększyły się wydatki na soki, nektary i napoje.

Więcej na http://www.rp.pl

d406192
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d406192