Trwa ładowanie...

Tną wydatki na reklamę

Firmy nadal tną wydatki na reklamę - wynika z raportu domu mediowego Starlink, który omawia "Gazeta Wyborcza".

Tną wydatki na reklamęŹródło: Jupiterimages
d1pa7b6
d1pa7b6

Jego analitycy szacują, że w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy roku wydatki firm na reklamę w mediach spadły do 5,08 mld zł, czyli o 5,3 proc. wobec danych sprzed roku.

Spadki wpływów notują wszystkie media poza Internetem oraz sieciami kin. Spadają też przychody ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Ich kosztem rosną kanały tematyczne, do których należy już prawie 22 proc. rynku reklamy w telewizji.

Starlink szacuje, że w całym roku spadek rynku ma wynieść 6 proc.

d1pa7b6
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1pa7b6