Trwa ładowanie...

Towar w sklepie internetowym musi mieć dobry opis

Im więcej klient zrozumie z opisu, tym większa szansa, że kupi produkt. Obroty mogą wzrosnąć nawet o połowę.

Towar w sklepie internetowym musi mieć dobry opisŹródło: Jupiterimages
d220bp7
d220bp7

Serwis OpisyProduktow.pl. sprawdził odbiór czterech nieznanych polskim konsumentom produktów FMCG. Losowano cztery opisy: w jednym pogrubiono kluczowe informacje, w innym zostały wypunktowane. Kolejna wersja była bardzo krótka, a ostatnia kwiecista i długa.

- Postanowiliśmy sprawdzić jaki wpływ ma formatowanie opisów na chęć zakupu produktów, zapamiętywalność informacji o produktach, a także na ich wiarygodność, wystarczalność dla kupujących w sieci oraz ciekawość - mówi Rzeczpospolitej Wojciech Mocarski z OpisyProduktow.pl.

Pogrubianie i punktowanie było najlepszym rozwiązaniem. Klienci, którzy zdecydowanie kupiliby dany produkt zapamiętali z opisu aż 75 proc. istotnych informacji.

- Zapamiętywalność informacji o produkcie nie tylko stymuluje sprzedaż, jest to też ważne narzędzie w budowaniu spójnego i wyrazistego wizerunku marki, a to z kolei buduje lojalność - podkreśla Mocarski.

LP

d220bp7
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d220bp7