Trwa ładowanie...
d2lnck0

UOKiK: rośnie liczba skarg na usługi bankowe

Do miejskich i powiatowych rzeczników konsumentów zgłoszono w ubiegłym roku ponad 10 tys. skarg na usługi bankowe, o 2 tys. więcej niż w 2007 r. - poinformowała na konferencji prasowej prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel.

d2lnck0
d2lnck0

_ Kredytobiorcy mają problemy z niejasnymi informacjami udzielanymi przez banki o wysokości oprocentowania, prowizji i innych opłat związanych z kredytami hipotecznymi _ - dodała.

Z przeprowadzonych w 2009 roku badań Urzędu wynika, że 22 proc. konsumentów spłacających kredyty hipoteczne odczuło niekorzystny - ich zdaniem - sposób przeliczania kursów walut.

d2lnck0
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2lnck0