Trwa ładowanie...
d2vn45q

W tyg. zakończonym 24.11 TVN miał 92,27 mln zł wpływów z reklam, Polsat 71,53 mln zł

28.11. Warszawa (PAP) - W dniach od 18 do 24 listopada największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,91 proc., co oznacza 92,27 mln...

d2vn45q
d2vn45q

28.11. Warszawa (PAP) - W dniach od 18 do 24 listopada największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,91 proc., co oznacza 92,27 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 13,89 proc., czyli wpływami rzędu 71,53 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 44,41 mln zł, czyli 8,62 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 39,08 mln zł, co daje 7,59 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się Disney Channel, którego przychody reklamowe wyniosły 12,98 mln zł. Oznacza to, że miała 2,52 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 515,05 mln zł wobec 500,17 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kam/ jtt/

d2vn45q
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2vn45q