Trwa ładowanie...

Walka na rynku energetyków dopiero się rozpocznie

Już w 2012 roku może dojść do wielkiego starcia na rynku napojów energetyzujących w Polsce. Na naszym rynku ma się bowiem pojawić Monster Energy Drink, kultowy amerykański napój, czytamy na stronie portalspożywczy.pl.

Walka na rynku energetyków dopiero się rozpocznieŹródło: materiały prasowe
d2es32h
d2es32h

Oficjalnie o wprowadzeniu marki nikt jeszcze nie mówi. Nieoficjalnie jednak pojawi się ona na polskim rynku w pierwszych miesiącach następnego roku. Z początku na polskie półki mają trafić cztery odmiany tego napoju: oryginalny zielony, żółty Ripper i pomarańczowy Khaos (stanowiące połączenie energetyka oraz soku owocowego) oraz Monster Lo-Carb o obniżonej zawartości kalorii.

Oprócz wspomnianych smaków wyróżniamy inne, takie jak Absolutely Zero, Monster Assault, Mixxd, M-80, DUB Edition, M3 Super Concentrate, Export, Rehab, Nitrous, Anti Gravity, Super Dry, Killer-B, Black Ice, Hitman Lobo czy Hitman Sniper.

(fot. Wikipedia)
Źródło: (fot. Wikipedia)

Jak pisze portalspożywczy.pl, wciąż nie wiadomo, kto w Polsce będzie dystrybutorem tego napoju.

d2es32h

O tym, że producent z całą pewnością będzie chciał mocno powalczyć o kawałek rynku napojów energetyzujących w Polsce, świadczy pozyskanie trzech ambasadorów marki w Polsce. Są to Tomasz Gollob (żużlowiec, mistrz świata), Krzysztof Hołowczyc (kierowca rajdowy) oraz Glaca (muzyk, członek Sweet Noise).

Monster Energy sponsoruje na całym świecie wielu sportowców, np. skaterzy Greg Lutzka, Dorien Walker, Rob Dyrdek, snowbordzista Rupert Dawies, rajdowcy Ken Block, Stephane Peterhansel, motocykliści Valentino Rossi, Colin Edwards, Ben Spies.

Czy producenci innych znanych marek, np. Red Bulla, Tigera czy Blacka mają się już bać?

d2es32h
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2es32h