11bit Studios rozpoczyna kampanię promocyjną nowej gry 'Frostpunk'
Warszawa, 30.08.2016 (ISBnews) - 11bit Studios rozpoczęło kampanię promocyjno-marketingową swojej nowej gry "Frostpunk" (roboczy tytuł "Industrial"), podała spółka. Marka ma zapoczątkować budowę całej serii gier.
30.08.2016 | aktual.: 30.08.2016 10:23
"Walka o przetrwanie w skutym lodem świecie i trudne wybory, w tym moralne - to zadania, z którymi będzie musiał się zmierzyć gracz 'Frostpunka', najnowszej produkcji 11 bit studios. Premiera gry (wcześniej nosiła roboczy tytuł 'Industrial') planowana jest w 2017 roku" - czytamy w komunikacie.
"Zakładając kilka lat temu spółkę, przyjęliśmy, że nasze kolejne produkcje będą coraz większe i droższe, co równocześnie oznaczało będzie, że dysponowały będą coraz większym potencjałem komercyjnym. 'Frostpunk' doskonale wpisuje się w te założenia" - powiedział prezes Grzegorz Miechowski, cytowany w komunikacie.
Zwraca uwagę, że tytuł, nad którym od kilku kwartałów pracuje spółka będzie czerpał z bardzo popularnego, mającego miliony fanów na całym świecie gatunku steampunk. Podkreśla jednak, że "Frostpunk" będzie rozgrywał się w unikalnym, niespotykanym w innych grach komputerowych uniwersum.
"Jedyną nadzieją na przeżycie będzie rozbudowa technologii opartych na parze i to wokół tej zależności zbudowana zostanie rozgrywka" - wskazał Miechowski.
Zadeklarował równocześnie, że we "Frostpunk" zostaną zaimplementowane mechanizmy znane z "This War of Mine", czyli trudne wybory, z których konsekwencjami gracze będą musieli się zmierzyć.
"To będzie bardzo dojrzały tytuł dla dojrzałych graczy, którzy szukają właśnie takich pozycji, a nie tylko prostej rozrywki. Międzynarodowy sukces 'TWoM' pokazał, że to duży i szybko rozwijający się segment rynku gier komputerowych, w którego tworzeniu 11 bit studios ma spory udział" - powiedział prezes.
Gra będzie też aktywnie promowana w najbliższych kwartałach na wszystkich najważniejszych imprezach branżowych począwszy od targów PAX West w Seattle, które rozpoczynają się 2 września.
Spółka liczy, że "Frostpunk" będzie kolejnym, po "This War of Mine" kamieniem milowym w jej rozwoju.
"To marka, której konstrukcja pozwoli nam w przyszłości zbudować całą serię gier" - podsumował Miechowski.
11bit Studios to producent gier na platformy stacjonarne i mobilne. Spółka przeniosła się z NewConnect na rynek główny GPW w grudniu 2015 r.
(ISBnews)