4fun Media ma nową strategię, spółka poszuka partnerów lub inwestora
26.03. Warszawa (PAP) - Rada nadzorcza 4fun Media zaakceptowała strategię spółki zakładającą m.in. umocnienie pozycji kanałów tematycznych, dywersyfikację przychodów i poszukiwanie...
26.03.2013 | aktual.: 26.03.2013 10:08
26.03. Warszawa (PAP) - Rada nadzorcza 4fun Media zaakceptowała strategię spółki zakładającą m.in. umocnienie pozycji kanałów tematycznych, dywersyfikację przychodów i poszukiwanie dla firmy partnerów lub inwestora - poinformowała spółka w komunikacie.
4fun Media zamierza koncentrować się na rynkach, na których działa obecnie. Planuje wzrost skali realizowanych inwestycji i umocnienie pozycji swoich kanałów tematycznych na rynku kablowo-satelitarnym.
Celem firmy jest też "budowa pozycji spółki w nowych kanałach dystrybucji sygnału telewizyjnego oraz w najbardziej rozwojowych obszarach mediów cyfrowych". Ma to nastąpić poprzez rozwój organiczny lub w wyniku akwizycji podmiotów o komplementarnym zakresie działalności.
Kolejnym założeniem strategii jest budowa wartości "poprzez aktywne poszukiwanie partnerów prowadzących działalność na rynku mediów w Polsce lub za granicą celem nawiązania współpracy operacyjnej, zawiązania aliansu kapitałowego lub pozyskania inwestora strategicznego".
Pieniądze na realizację wymienionych celów mają pochodzić w znacznej części z zysku wypracowanego w kolejnych latach.
"Będzie on głównie efektem skutecznego wykorzystania przewag konkurencyjnych, wzrostu przychodów z prowadzonej działalności oraz utrzymywania dwucyfrowego poziomu marży operacyjnej" - napisano w komunikacie.
Możliwe będzie też częściowe sfinansowanie inwestycji kredytem lub emisją papierów dłużnych.
Spółka zamierza dywersyfikować źródła przychodów i utrzymywać zadłużenie na bezpiecznym poziomie. (PAP)
morb/ asa/