Trwa ładowanie...

"... a-dresik (mam) na WP" najlepszą zintegrowaną kampanią marketingową 2010 roku

Niestandardowa, ogólnopolska akcja promocyjna "a-dresik (mam) na WP" uznana została przez Akademię Internetu za najlepszą zintegrowaną kampanię marketingową w VI edycji Webstarfestivalu, konkursu promującego strony WWW i sieciowe rozwiązania reklamowe.

"... a-dresik (mam) na WP" najlepszą zintegrowaną kampanią marketingową 2010 rokuŹródło: WP.PL
d3dbax6
d3dbax6

Akademia Internetu, złożona z wysokiej klasy specjalistów, laureatów dotychczasowych Webstarfestivali, przedstawicieli branży internetowej, mediów, przemysłu reklamowego, oceniała m.in. jakość kreatywną kampanii Poczty WP - koncept, przekaz komunikacyjny, rozwiązania graficzne, spójność i komplementarność wykorzystania mediów tradycyjnych i internetowych.

Nagrodę Webstar Creativ 2010 w imieniu Wirtualnej Polski odebrali wczoraj, podczas uroczystej Gali w warszawskim Teatrze IMKA, Grzegorz Tomasiak, prezes zarządu spółki, Joanna Pawlak, dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży oraz Tomasz Bączek, kierownik Działu Marketingu.

Niestandardową, ogólnopolską kampanię reklamową, opartą na humorystycznym koncepcie "...a dresik (mam) na WP", skierowano do młodych, aktywnych internautów (TG: 15-35, core: 15-25). Utrwalała, w świadomości obecnych oraz potencjalnych użytkowników, wizerunek Poczty WP jako usługi bardzo nowoczesnej i atrakcyjnej z punktu widzenia korzystających.

d3dbax6

Kampania zasięgiem objęła telewizję, prasę, radio, kino, Internet, indoor, ambient. Akcję promocyjną realizowano na dwóch płaszczyznach. Pierwsza, to aktywne działania reklamowe online i offline, wykorzystujące mix mediów. Efektem kontaktu odbiorcy z reklamą było tu przede wszystkim zaintrygowanie, wzbudzenie pozytywnych emocji, zachęcenie do poznania produktu. Druga, rozgrywająca się w całości w Sieci, skłaniała do dalszego „zgłębiania” możliwości Poczty - wpisujący się w motyw przewodni kampanii serwis a-dresik.wp.pl prezentował m.in. kluczowe funkcjonalności usługi, odnośniki do reklam telewizyjnych oraz interaktywnej pomocy: roBOTa Janka.

Kreacja i koncepcja kreatywna kampanii: Agencja 303,
Rysunki, animacje: Janek Koza
roBOT Janek: Fido intelligence Sp. z o.o.
Synteza mowy dla roBOTa Janka: IVO Software Sp z o.o
Zakup i planowanie mediów (prasa, radio, telewizja, kino, ambient, Internet): Dział Marketingu Wirtualnej Polski, Zespół Komunikacji Wirtualnej Polski

d3dbax6
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3dbax6