WAŻNE
TERAZ

Zełenski zgodził się na wybory, ale ma warunek

"... a-dresik (mam) na WP" najlepszą zintegrowaną kampanią marketingową 2010 roku

Niestandardowa, ogólnopolska akcja promocyjna "a-dresik (mam) na WP" uznana została przez Akademię Internetu za najlepszą zintegrowaną kampanię marketingową w VI edycji Webstarfestivalu, konkursu promującego strony WWW i sieciowe rozwiązania reklamowe.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

Akademia Internetu, złożona z wysokiej klasy specjalistów, laureatów dotychczasowych Webstarfestivali, przedstawicieli branży internetowej, mediów, przemysłu reklamowego, oceniała m.in. jakość kreatywną kampanii Poczty WP - koncept, przekaz komunikacyjny, rozwiązania graficzne, spójność i komplementarność wykorzystania mediów tradycyjnych i internetowych.

Nagrodę Webstar Creativ 2010 w imieniu Wirtualnej Polski odebrali wczoraj, podczas uroczystej Gali w warszawskim Teatrze IMKA, Grzegorz Tomasiak, prezes zarządu spółki, Joanna Pawlak, dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży oraz Tomasz Bączek, kierownik Działu Marketingu.

Niestandardową, ogólnopolską kampanię reklamową, opartą na humorystycznym koncepcie "...a dresik (mam) na WP", skierowano do młodych, aktywnych internautów (TG: 15-35, core: 15-25). Utrwalała, w świadomości obecnych oraz potencjalnych użytkowników, wizerunek Poczty WP jako usługi bardzo nowoczesnej i atrakcyjnej z punktu widzenia korzystających.

Kampania zasięgiem objęła telewizję, prasę, radio, kino, Internet, indoor, ambient. Akcję promocyjną realizowano na dwóch płaszczyznach. Pierwsza, to aktywne działania reklamowe online i offline, wykorzystujące mix mediów. Efektem kontaktu odbiorcy z reklamą było tu przede wszystkim zaintrygowanie, wzbudzenie pozytywnych emocji, zachęcenie do poznania produktu. Druga, rozgrywająca się w całości w Sieci, skłaniała do dalszego „zgłębiania” możliwości Poczty - wpisujący się w motyw przewodni kampanii serwis a-dresik.wp.pl prezentował m.in. kluczowe funkcjonalności usługi, odnośniki do reklam telewizyjnych oraz interaktywnej pomocy: roBOTa Janka.

Kreacja i koncepcja kreatywna kampanii: Agencja 303,
Rysunki, animacje: Janek Koza
roBOT Janek: Fido intelligence Sp. z o.o.
Synteza mowy dla roBOTa Janka: IVO Software Sp z o.o
Zakup i planowanie mediów (prasa, radio, telewizja, kino, ambient, Internet): Dział Marketingu Wirtualnej Polski, Zespół Komunikacji Wirtualnej Polski

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Zmiany w rentach w 2026 r. Oto szczegóły
Zmiany w rentach w 2026 r. Oto szczegóły
Znikające jezioro. Raport obalił część hipotez
Znikające jezioro. Raport obalił część hipotez
Rewolucja od nowego roku. Tym rocznikom ZUS sam przeliczy świadczenie
Rewolucja od nowego roku. Tym rocznikom ZUS sam przeliczy świadczenie
Gigant zwolni 16 tys. osób. Najwięcej z tego działu, bo nawet 12 tys.
Gigant zwolni 16 tys. osób. Najwięcej z tego działu, bo nawet 12 tys.
Ile kosztuje dolar? Kurs dolara do złotego PLN/USD 9.11.2025
Ile kosztuje dolar? Kurs dolara do złotego PLN/USD 9.11.2025
Ile kosztuje funt? Kurs funta do złotego PLN/GBP 9.12.2025
Ile kosztuje funt? Kurs funta do złotego PLN/GBP 9.12.2025
Ile kosztuje frank szwajcarski? Kurs franka do złotego PLN/CHF 9.12.2025
Ile kosztuje frank szwajcarski? Kurs franka do złotego PLN/CHF 9.12.2025
Ile kosztuje euro? Kurs euro do złotego PLN/EUR 9.12.2025
Ile kosztuje euro? Kurs euro do złotego PLN/EUR 9.12.2025
Na to poszła kasa z bonu. Oto najpopularniejsze miejsca wypoczynku
Na to poszła kasa z bonu. Oto najpopularniejsze miejsca wypoczynku
Amerykanie włożą w zakład 7 mld zł. Oto co powstanie pod Opolem
Amerykanie włożą w zakład 7 mld zł. Oto co powstanie pod Opolem
O jego zwolnieniu było głośno. Sąd kazał przywrócić go do pracy
O jego zwolnieniu było głośno. Sąd kazał przywrócić go do pracy
3,7 tys. zł za święta w górach. Podwyżki aż o 100 proc.
3,7 tys. zł za święta w górach. Podwyżki aż o 100 proc.
NIE WYCHODŹ JESZCZE! MAMY COŚ SPECJALNIE DLA CIEBIE 🎯