"... a-dresik (mam) na WP" najlepszą zintegrowaną kampanią marketingową 2010 roku

Niestandardowa, ogólnopolska akcja promocyjna "a-dresik (mam) na WP" uznana została przez Akademię Internetu za najlepszą zintegrowaną kampanię marketingową w VI edycji Webstarfestivalu, konkursu promującego strony WWW i sieciowe rozwiązania reklamowe.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

Akademia Internetu, złożona z wysokiej klasy specjalistów, laureatów dotychczasowych Webstarfestivali, przedstawicieli branży internetowej, mediów, przemysłu reklamowego, oceniała m.in. jakość kreatywną kampanii Poczty WP - koncept, przekaz komunikacyjny, rozwiązania graficzne, spójność i komplementarność wykorzystania mediów tradycyjnych i internetowych.

Nagrodę Webstar Creativ 2010 w imieniu Wirtualnej Polski odebrali wczoraj, podczas uroczystej Gali w warszawskim Teatrze IMKA, Grzegorz Tomasiak, prezes zarządu spółki, Joanna Pawlak, dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży oraz Tomasz Bączek, kierownik Działu Marketingu.

Niestandardową, ogólnopolską kampanię reklamową, opartą na humorystycznym koncepcie "...a dresik (mam) na WP", skierowano do młodych, aktywnych internautów (TG: 15-35, core: 15-25). Utrwalała, w świadomości obecnych oraz potencjalnych użytkowników, wizerunek Poczty WP jako usługi bardzo nowoczesnej i atrakcyjnej z punktu widzenia korzystających.

Kampania zasięgiem objęła telewizję, prasę, radio, kino, Internet, indoor, ambient. Akcję promocyjną realizowano na dwóch płaszczyznach. Pierwsza, to aktywne działania reklamowe online i offline, wykorzystujące mix mediów. Efektem kontaktu odbiorcy z reklamą było tu przede wszystkim zaintrygowanie, wzbudzenie pozytywnych emocji, zachęcenie do poznania produktu. Druga, rozgrywająca się w całości w Sieci, skłaniała do dalszego „zgłębiania” możliwości Poczty - wpisujący się w motyw przewodni kampanii serwis a-dresik.wp.pl prezentował m.in. kluczowe funkcjonalności usługi, odnośniki do reklam telewizyjnych oraz interaktywnej pomocy: roBOTa Janka.

Kreacja i koncepcja kreatywna kampanii: Agencja 303,
Rysunki, animacje: Janek Koza
roBOT Janek: Fido intelligence Sp. z o.o.
Synteza mowy dla roBOTa Janka: IVO Software Sp z o.o
Zakup i planowanie mediów (prasa, radio, telewizja, kino, ambient, Internet): Dział Marketingu Wirtualnej Polski, Zespół Komunikacji Wirtualnej Polski

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Za jego ślub zapłacili sponsorzy. Ich logotypy nosił na marynarce
Za jego ślub zapłacili sponsorzy. Ich logotypy nosił na marynarce
"Chora sytuacja". Szpital jest zadłużony, lekarze zgarniają miliony
"Chora sytuacja". Szpital jest zadłużony, lekarze zgarniają miliony
Masowo okradają Polaków. Konsulat wydał rekordową liczbę dokumentów
Masowo okradają Polaków. Konsulat wydał rekordową liczbę dokumentów
Kupili stare bmw. Takimi banknotami zapłacili. "Souvenir"
Kupili stare bmw. Takimi banknotami zapłacili. "Souvenir"
Ile kosztuje Burger Drwala? Kultowa kanapka już dostępna
Ile kosztuje Burger Drwala? Kultowa kanapka już dostępna
Wojsko znów wyprzedaje samochody. Oto co można kupić za 6 tys. zł
Wojsko znów wyprzedaje samochody. Oto co można kupić za 6 tys. zł
Kupiłeś telewizor? Masz mało czasu na zgłoszenie. Później grozi kara
Kupiłeś telewizor? Masz mało czasu na zgłoszenie. Później grozi kara
Milioner stawia wieżę widokową. Mieszkańcy mają wątpliwości
Milioner stawia wieżę widokową. Mieszkańcy mają wątpliwości
Popularny miód zniknie z polskich sklepów. Powodem nowe przepisy UE
Popularny miód zniknie z polskich sklepów. Powodem nowe przepisy UE
Kupują bilety, płacą mandaty. Pasażerowie mają dość
Kupują bilety, płacą mandaty. Pasażerowie mają dość
Koniec sklepów bez kasjerów. Sieciówka tłumaczy powody
Koniec sklepów bez kasjerów. Sieciówka tłumaczy powody
Polski ser mistrzem świata. Klienci szturmują sklep. "Nawał pracy"
Polski ser mistrzem świata. Klienci szturmują sklep. "Nawał pracy"