"... a-dresik (mam) na WP" najlepszą zintegrowaną kampanią marketingową 2010 roku

Niestandardowa, ogólnopolska akcja promocyjna "a-dresik (mam) na WP" uznana została przez Akademię Internetu za najlepszą zintegrowaną kampanię marketingową w VI edycji Webstarfestivalu, konkursu promującego strony WWW i sieciowe rozwiązania reklamowe.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

Akademia Internetu, złożona z wysokiej klasy specjalistów, laureatów dotychczasowych Webstarfestivali, przedstawicieli branży internetowej, mediów, przemysłu reklamowego, oceniała m.in. jakość kreatywną kampanii Poczty WP - koncept, przekaz komunikacyjny, rozwiązania graficzne, spójność i komplementarność wykorzystania mediów tradycyjnych i internetowych.

Nagrodę Webstar Creativ 2010 w imieniu Wirtualnej Polski odebrali wczoraj, podczas uroczystej Gali w warszawskim Teatrze IMKA, Grzegorz Tomasiak, prezes zarządu spółki, Joanna Pawlak, dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży oraz Tomasz Bączek, kierownik Działu Marketingu.

Niestandardową, ogólnopolską kampanię reklamową, opartą na humorystycznym koncepcie "...a dresik (mam) na WP", skierowano do młodych, aktywnych internautów (TG: 15-35, core: 15-25). Utrwalała, w świadomości obecnych oraz potencjalnych użytkowników, wizerunek Poczty WP jako usługi bardzo nowoczesnej i atrakcyjnej z punktu widzenia korzystających.

Kampania zasięgiem objęła telewizję, prasę, radio, kino, Internet, indoor, ambient. Akcję promocyjną realizowano na dwóch płaszczyznach. Pierwsza, to aktywne działania reklamowe online i offline, wykorzystujące mix mediów. Efektem kontaktu odbiorcy z reklamą było tu przede wszystkim zaintrygowanie, wzbudzenie pozytywnych emocji, zachęcenie do poznania produktu. Druga, rozgrywająca się w całości w Sieci, skłaniała do dalszego „zgłębiania” możliwości Poczty - wpisujący się w motyw przewodni kampanii serwis a-dresik.wp.pl prezentował m.in. kluczowe funkcjonalności usługi, odnośniki do reklam telewizyjnych oraz interaktywnej pomocy: roBOTa Janka.

Kreacja i koncepcja kreatywna kampanii: Agencja 303,
Rysunki, animacje: Janek Koza
roBOT Janek: Fido intelligence Sp. z o.o.
Synteza mowy dla roBOTa Janka: IVO Software Sp z o.o
Zakup i planowanie mediów (prasa, radio, telewizja, kino, ambient, Internet): Dział Marketingu Wirtualnej Polski, Zespół Komunikacji Wirtualnej Polski

Obraz

Wybrane dla Ciebie

Austriacki inwestor powiedział: pas. Teraz polska fabryka zbiera pieniądze na wykup
Austriacki inwestor powiedział: pas. Teraz polska fabryka zbiera pieniądze na wykup
Od tego zależą ceny nagrobków. Właściciel zakładu ujawnia
Od tego zależą ceny nagrobków. Właściciel zakładu ujawnia
Jedna decyzja i emerytura będzie wyższa. ZUS potwierdza
Jedna decyzja i emerytura będzie wyższa. ZUS potwierdza
Ceny prądu zamrożone do końca roku. A co potem? Padła ważna deklaracja
Ceny prądu zamrożone do końca roku. A co potem? Padła ważna deklaracja
Nowy obowiązek dla budujących i remontujących domy. Chodzi o światłowód
Nowy obowiązek dla budujących i remontujących domy. Chodzi o światłowód
Tańsze sanatorium. Nowe stawki już od października
Tańsze sanatorium. Nowe stawki już od października
Seniorka zostawiła pieniądze pod śmietnikiem. Straciła oszczędności
Seniorka zostawiła pieniądze pod śmietnikiem. Straciła oszczędności
Nowa usługa w popularnej sieci. Ma być dostępna w każdym sklepie
Nowa usługa w popularnej sieci. Ma być dostępna w każdym sklepie
Zabytek oddany za złotówkę i odkupiony za miliony. Historia wieży z Mazur
Zabytek oddany za złotówkę i odkupiony za miliony. Historia wieży z Mazur
Rok się nie skończył, a limit na ścieki tak. Kłopot pod Poznaniem
Rok się nie skończył, a limit na ścieki tak. Kłopot pod Poznaniem
Zapłacił za węgiel. Sklep nagle zniknął. Policja ostrzega
Zapłacił za węgiel. Sklep nagle zniknął. Policja ostrzega
Czy do łosi będzie można strzelać? Resort rolnictwa komentuje
Czy do łosi będzie można strzelać? Resort rolnictwa komentuje