ABC Data chce zwiększyć udział w polskim rynku do 25% na koniec 2018 r.
Warszawa, 29.06.2015 (ISBnews) - ABC Data chce zwiększyć udział w polskim rynku do 25%, a liczbę resellerów do 10,5 tys. na koniec 2018 r., poinformowała prezes Ilona Weiss, ogłaszając strategię spółki na lata 2016-2018.
"Chcemy zwiększyć liczbę klientów w Polsce do ok. 10,5 tys. w 2018 r., wobec ok. 8 tys. obecnie. Chcemy mieć też wtedy 25% udziału w rynku" - powiedziała Weiss podczas konferencji prasowej.
W całym regionie CEE spółka chce mieć 10% udziału w rynku wobec 6,1% obecnie.
"Możliwe w najbliższym czasie kierunki ekspansji eksportowej spółki to: Słowenia, Chorwacja, Bułgaria" - powiedziała także prezes.
Obecnie ABC Data jest bezpośrednio w 8 krajach.
Celem zaprezentowanej dziś strategii spółki jest osiągnięcie pozycji nr 1 w regionie Europy Środkowo-Wschodniej w nowoczesnej dystrybucji IT oraz osiągnięcie wyceny 1 mld zł w 2018 r.
ABC Data jest dystrybutorem sprzętu IT. Spółka jest notowana na GPW od 2010 r. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 5,57 mld zł w 2014 r.
(ISBnews)