Trwa ładowanie...
d4g3s3d
29-06-2015 11:09

ABC Data chce zwiększyć udział w polskim rynku do 25% na koniec 2018 r.

Warszawa, 29.06.2015 (ISBnews) - ABC Data chce zwiększyć udział w polskim rynku do 25%, a liczbę resellerów do 10,5 tys. na koniec 2018 r., poinformowała prezes Ilona Weiss, ogłaszając strategię spółki na lata 2016-2018.

d4g3s3d
d4g3s3d

"Chcemy zwiększyć liczbę klientów w Polsce do ok. 10,5 tys. w 2018 r., wobec ok. 8 tys. obecnie. Chcemy mieć też wtedy 25% udziału w rynku" - powiedziała Weiss podczas konferencji prasowej.

W całym regionie CEE spółka chce mieć 10% udziału w rynku wobec 6,1% obecnie.

"Możliwe w najbliższym czasie kierunki ekspansji eksportowej spółki to: Słowenia, Chorwacja, Bułgaria" - powiedziała także prezes.

Obecnie ABC Data jest bezpośrednio w 8 krajach.

Celem zaprezentowanej dziś strategii spółki jest osiągnięcie pozycji nr 1 w regionie Europy Środkowo-Wschodniej w nowoczesnej dystrybucji IT oraz osiągnięcie wyceny 1 mld zł w 2018 r.

ABC Data jest dystrybutorem sprzętu IT. Spółka jest notowana na GPW od 2010 r. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 5,57 mld zł w 2014 r.

(ISBnews)

d4g3s3d
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4g3s3d