AD MUSIC planuje debiut na NewConnect w sierpniu
20.06. Warszawa (PAP) - Wydawnictwo AD MUSIC chce wejść na rynek NewConnect w sierpniu - podała spółka w poniedziałkowym komunikacie. Obecnie trwa oferta prywatna akcji, w której...
20.06. Warszawa (PAP) - Wydawnictwo AD MUSIC chce wejść na rynek NewConnect w sierpniu - podała spółka w poniedziałkowym komunikacie. Obecnie trwa oferta prywatna akcji, w której spółka chce pozyskać 1,6 mln zł.
Środki pozyskane z oferty spółka zamierza przeznaczyć na sfinansowanie już rozpoczętego procesu przejmowania czasopisma o tematyce gier na konsole "PSX Extreme" i jego dalszy rozwój.
"Integracja magazynu z posiadanym portfolio tytułów poprawi naszą pozycję negocjacyjną z drukarniami i wpłynie na obniżenie kosztów operacyjnych" - powiedział cytowany w komunikacie prezes zarządu, Leszek Jastrzębski.
"Pozwoli nam też na rozszerzenie oferty dla reklamodawców, a co za tym idzie - istotnie zwiększą się przychody z reklam. Szczególnie mocno widoczne powinno to być w wynikach +PSX Extreme+. To jeden z głównych dostrzeganych przez nas efektów synergii. Zamierzamy również wykorzystać widoczny trend digitalizacji prasy, rozwijając nowy kanał dystrybucji cyfrowej" - dodał.
AD MUSIC istnieje od 2010 roku. W portfolio spółki znajdują się dwa tytuły muzyczne "Teraz Rock" oraz "Teraz Rock Kolekcja" oraz jeden tytuł o tematyce gier na konsole - "PSX Extreme".
Przychody spółki pochodzą głównie z kolportażu czasopism oraz sprzedaży powierzchni reklamowych w magazynach i na stronach internetowych. Spółka prowadzi również sklep internetowy z czasopismami i gadżetami.
AD MUSIC prognozuje osiągnięcie 3,5 mln zł przychodów w 2011 roku, a w roku 2012 4,7 mln zł.
W 2010 roku spółka wypracowała 2,5 mln zł przychodów.(PAP)
mto/ jtt/