Trwa ładowanie...
d3pqmf3

Agora obniża prognozę dla rynku reklamy w dziennikach na '13 do 24-27 proc. spadku

14.08. Warszawa (PAP) - Agora obniżyła prognozę dla rynku reklamy w dziennikach na 2013 rok do 24-27 proc. spadku z 22-25 proc. spadku prognozowanego wcześniej - poinformowała...

d3pqmf3
d3pqmf3

14.08. Warszawa (PAP) - Agora obniżyła prognozę dla rynku reklamy w dziennikach na 2013 rok do 24-27 proc. spadku z 22-25 proc. spadku prognozowanego wcześniej - poinformowała Agora w raporcie.

"W drugim kwartale 2013 r. wartość wydatków reklamowych w Polsce skurczyła się o ponad 6,5 proc. w porównaniu z drugim kwartałem 2012 r. Dynamika spadku tych wydatków jest tylko nieco niższa od tej obserwowanej w pierwszym kwartale 2013 r. Pogłębienie ograniczania wydatków reklamowych nastąpiło w dziennikach, reklamie zewnętrznej oraz w radiach. Wydatki reklamowe były również mniejsze w telewizji, czasopismach oraz w kinie. Wzrost wydatków reklamowych był widoczny w internecie" - napisano w raporcie.

Agora obniżyła szacunki dla reklamy zewnętrznej do 11-14 proc. spadku wobec 7-10 proc. oraz kina do: od -1 proc. spadku do 2 proc. wzrostu z 0-3 proc. wzrostu zakładanego wcześniej.

Spółka zdecydowała się natomiast podwyższyć szacunki dla Internetu do 5-8 proc. wzrostu wobec 2-5 proc. wzrostu prognozowanego wcześniej.

Agora jednocześnie podtrzymała prognozę 5-8 proc. spadku dla całego rynku reklamy w 2013 r. Spadki w segmencie czasopism zgodnie z wcześniejszymi prognozami sięgną 13-16 proc., zaś spadki w radiu wyniosą 4-7 proc. (PAP)

kam/ osz/

d3pqmf3
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3pqmf3