Alma24.pl i e‑PiotriPawel.pl najtańsi w sieci
Zdecydowanie najdroższym e-sklepem w naszym zestawieniu okazał się Frisco.pl.
28.09.2009 11:22
Handel-net zbadał ceny w czterech popularnych sklepach internetowych. Koszyk najtaniej kosztował nas w internetowych wersjach delikatesów Alma i Piotr i Paweł. Tu zakupy kosztowały nas około 130 złotych. Koszyk w najdroższym Frisco.pl kosztował natomiast 167 zł. Za zakupy w delikatesach internetowych Mokpolu - 24supermarket.pl - zapłaciliśmy 123 złote, ale nie można tam kupić 2 produktów dostępnych u konkurencji - wódki Wyborowej i piwa Tyskie. W Alma24.pl natomiast nie dostaniemy młodych ziemniaków.
Za większość artykułów najdrożej zapłacimy we Frisco.pl i 24supermarket.pl. Za kilogram sera żółtego gouda na 24supermarket.pl zapłacimy 26,60 zł, a we Frisco.pl 20,33 zł. W Alma24.pl za taki ser zapłacimy 13,20 zł. Ale i we Frisco.pl możemy kupić okazyjnie niektóre produkty. Bułka kajzerka kosztuje tam tylko 0,35 zł. W Almie - już 0,89 zł. Większość produktów najtaniej kupimy jednak a Almie24.pl. Herbata Lipton Yellow Label (50 szt.) kosztuje tam tylko 8,69 zł. W Mokpolu (24supermarket.pl) - ponad 11 zł.
W internecie ciągle drogo
Choć e-delikatesy w Polsce są coraz popularniejsze, ciągle musimy w nich przepłacać. Najtańszy koszyk w naszym wrześniowym zestawieniu hipermarketów (Carrefour)
kosztował nas 114 zł. Czyli o 16 złotych mniej niż w najtańszym sklepie internetowym. Jeszcze wyraźniej przepaść między cenami widać gdy porównamy najdroższy e-sklep i najdroższy supermarket. Różnica w cenie naszego koszyka wyniosła tu aż 38 złotych.
MM