Amazon wprowadzi do oferty nowe marki własne. Zacznie od jedzenia i pieluszek
Amazon, amerykański gigant sprzedaży internetowej wprowadzi do sprzedaży nowe produkty pod marką własną - informuje "The Wall Street Journal".
Amazon, amerykański gigant sprzedaży internetowej, wprowadzi do sprzedaży nowe produkty pod marką własną - informuje "The Wall Street Journal".
Happy Belly, Wickedly Prime czy Mama Bear - takie marki już niedługo mają się pojawić w ofercie Amazona. Informatorzy dziennika donoszą, że w ciągu najbliższych tygodni w internetowym sklepie pojawi się sporo nowych produktów, głównie produkowanych pod marką własną. Do oferty trafią orzechy, przyprawy, herbata, kawa, jedzenie dla dzieci oraz chemia gospodarcza. Oprócz tego Amazon do sklepu wprowadzi na przykład pieluszki. Pierwsza z marek może pojawić się już na początku przyszłego miesiąca.
Jak zaznacza "The Wall Street Journal", rzecznik firmy nie potwierdził tych doniesień.
Na początku Amazon będzie oferować produkty pod markami własnymi tylko dla członków programu Prime. Miesięczny abonament na tę usługę kosztuje 99 dolarów.
Amazon od dawna eksperymentuje z markami własnymi. W ramach marki AmazonBasics serwis oferuje setki przedmiotów, takich jak obudowy telefonów komórkowych, myszy komputerowe, baterie, hantle i akcesoria dla psów. Marka Happy Belly, która ma trafić do sklepów, będzie skoncentrowana na dostarczaniu produktów spożywczych. Z kolei pod marką The Wickedly sklep będzie sprzedawał przekąski.