Appetita i Billa podsumowują wyniki wspólnego konkursu

Marka znanych z aromatycznych przypraw Appetita oraz sieć handlowa Billa zakończyły akcję "Najbardziej appetyczny obiad na lato".

17.07.2009 10:55

Marka znanych z aromatycznych przypraw Appetita oraz sieć handlowa Billa zakończyły akcję "Najbardziej appetyczny obiad na lato".

Wspólne przedsięwzięcie trwało od 17 czerwca. W tym czasie internauci poprzez stronę www.zyjzdrowo.billa.pl nadsyłali do organizatorów przepisy kulinarne wraz ze zdjęciem samodzielnie przygotowanej potrawy. Liczyła się szybkość przesłania przepisu, jak i jego jakość. Stu pierwszych szczęśliwców wzbogaciło się o zestaw aromatycznych przypraw. Autorzy najciekawszych receptur zostali nagrodzeni ufundowanym przez Appetitę sprzętem AGD. Wszystkie zakwalifikowane do konkursu przepisy zostały zamieszczone w internecie. W czasie konkursu witryna internetowa www.zyjzdrowo.billa.pl wzbudziła zainteresowanie sporej grupy internautów. W przeciągu kilku dni odwiedziło ją ponad 21 tysięcy osób. Konkursem zainteresowali się mieszkańcy ponad 335 miast. Najczęściej na stronie internetowej gościli internauci z Warszawy, Poznania, Wrocławia i Katowic. Największą aktywnością wykazali się mieszkańcy województwa śląskiego.

_ Dzięki akcji „Najbardziej appetyczny obiad na lato” chcieliśmy nawiązać długofalowy kontakt z naszymi konsumentami. Wybraliśmy przestrzeń internetową, ponieważ stwarza ona bardzo mały dystans pomiędzy organizatorem konkursu, a jego uczestnikami _ – mówi Magdalena Sarnowska, brand manager przypraw Appetita. _ Dzięki wspólnemu konkursowi z siecią Billa nasza marka towarzyszyła Polakom już od momentu wybierania przypraw na sklepowej półce, poprzez przygotowywanie smakowitych dań dla bliskich _ - dodaje Sarnowska.

Konkurs „Najbardziej appetyczny obiad na lato” był promowany na najpopularniejszych portalach internetowych, w tym WP.pl, za pomocą banerów z wizerunkiem chowającego się kucharza oraz logo Appetita. Informacje o nim pojawiły się także w marketach Billa, na dobrze wyeksponowanych plakatach A2.

JS

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)