Awaria w Citi Handlowym. Klienci mogą widzieć na koncie mniej niż naprawdę mają
W banku City Handlowy u ok. 7 proc. klientów mogło dojść do ponownego zaksięgowania transakcji, które zrealizowane były w dniach 6-12 stycznia tegi roku - poinformował w środę City Handlowy. Bank zapewnia, że korekty zostaną wykonane automatycznie, bez potrzeby składania reklamacji.
08.03.2017 16:29
W banku City Handlowy u ok. 7 proc. klientów mogło dojść do ponownego zaksięgowania transakcji, które zrealizowane były w dniach 6-12 stycznia tego roku - poinformował w środę City Handlowy. Bank zapewnia, że korekty zostaną wykonane automatycznie, bez potrzeby składania reklamacji.
"Zdarzenie dotyczy tylko wybranej grupy klientów, którzy realizowali w tym okresie transakcje kartą debetową - poinformował bank. Jak podał City Handlowy, zdarzenie dotknęło ok. 7 proc. spośród 700 tysięcy klientów.
"Komunikat w tej sprawie widoczny jest dla klientów po zalogowaniu się do Citibank Online. Przepraszamy klientów dotkniętych tym zdarzeniem za niedogodności" - podkreślił bank.
Citi Handlowy powstał z połączenia Banku Handlowego w Warszawie S.A. - najstarszego komercyjnego banku w Polsce i Citibank (Poland) S.A. w 2001 roku. Citi obsługuje klientów indywidualnych, korporacyjnych, rządowych i instytucjonalnych. Obecnie Citi prowadzi działalność poprzez swoje dwie główne jednostki operacyjne: Citicorp, obejmującą kluczowe obszary działalności Citi, oraz Citi Holdings, w której zebrano aktywa i biznesy, które nie są kluczowe dla przyszłego rozwoju firmy.