Backlog ABS na '12 po IV kw. 2011 r. wyniósł 57 proc. sprzedaży za 2011 r. (opis)
08.03. Warszawa (PAP) - Backlog Asseco Business Solutions na 2012 rok po IV kw. 2011 r. wyniósł 57 proc. sprzedaży za 2011 rok - poinformowali przedstawiciele spółki na konferencji...
08.03.2012 | aktual.: 08.03.2012 12:08
08.03. Warszawa (PAP) - Backlog Asseco Business Solutions na 2012 rok po IV kw. 2011 r. wyniósł 57 proc. sprzedaży za 2011 rok - poinformowali przedstawiciele spółki na konferencji prasowej.
Portfel zamówień w segmencie ERP wyniósł na koniec roku 83,8 mln zł, a w segmencie outsourcingu 6 mln zł ze względu na utratę istotnego kontraktu.
"Odszedł nam bardzo istotny kontrakt w obszarze outsourcingu, który generował nam połowę przychodów z outsourcingu. Z brakujących 6 mln zł, na koniec stycznia odrobiliśmy już jednak 4 mln zł w ERP" - powiedział na konferencji Mariusz Lizon, członek zarządu ABS.
W 2011 roku spółka miała 158,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, w tym 139,6 mln zł z ERP, 12,2 mln zł z outsourcingu i 6,4 mln zł z pozostałej działalności. (PAP)
mto/ mbn/ ana/