Trwa ładowanie...
d4lafnh
d4lafnh
Zamieszczone na stronach internetowych portalu WP.PL materiały sygnowane skrótem "PAP" stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazami danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie, chronionych przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez WP.PL na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

Badanie: Polacy coraz lepiej oceniają firmy rodzinne

Przedsiębiorczy, pracowity, zaradny i odważny - to główne cechy, z jakimi kojarzy się statystycznemu Kowalskiemu właściciel prywatnej, rodzinnej firmy - wynika z opublikowanego we wtorek badania Fundacji Firmy Rodzinne.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
d4lafnh

Badanie FFR pt. "Polacy o firmach rodzinnych" zrealizowano pomiędzy 21 a 28 sierpnia br. na grupie 1000 osób powyżej 18 roku życia. Wynika z niego, że Polacy mają coraz lepszą opinię nt. firm rodzinnych.

Autorzy badania wskazali, że ankietowani pytani o to, jakimi cechami charakteryzują się firmy rodzinne wskazywali na: tradycję, wiarygodność, rzetelność, solidność, a także na wysoką jakość oraz uczciwość.

"Silne zaufanie Polaków do firm rodzinnych w dużym stopniu może wynikać z osobistej odpowiedzialności właścicieli za biznes, którzy nierzadko gwarantują jakość produktów własnym nazwiskiem" - napisano w badaniu.

d4lafnh

Wynika z niego ponadto, że właściciele takich firm budzą wśród Polaków dobre skojarzenia. "Właściciel firmy rodzinnej jest według badanych przedsiębiorczy, pracowity, zaradny, kreatywny, odważny i uczciwy" - czytamy.

Autorzy badania zwrócili też uwagę, że negatywne cechy (m.in. chaotyczny, leniwy, autokratyczny, przebiegły) należały do najrzadziej wybieranych przez respondentów.

"() Możemy z pełnym przekonaniem mówić o przełamaniu negatywnego stereotypu prywaciarza - cwaniaka, który żeruje na naiwności klientów i wyzyskuje swoich pracowników" - podkreślono.

Z badania wynika ponadto, że ponad 1/3 respondentów deklarowała, iż jest gotowa zapłacić więcej za produkt firmy rodzinnej mając za alternatywę porównywalny produkt z firmy, która nie deklaruje rodzinnego charakteru działalności.(PAP)

(planujemy kontynuację tematu)

d4lafnh

Podziel się opinią

Share
d4lafnh
d4lafnh