Bankructwo pośrednika rezerwacji hotelowej Amoma.com. Turyści mają problem

Serwis rezerwacji hotelowej Amoma.com ogłosił bankructwo. Większość rezerwacji zostało anulowanych, o czym podróżni dowiadywali się na miejscu.
"Z przykrością informujemy o zaprzestaniu naszych działań ze skutkiem natychmiastowym" - można przeczytać dziś na stronie internetowej Amoma.com.

"Twoja rezerwacja prawdopodobnie zostanie anulowana" - zawiadamia Amoma.com.
Źródło zdjęć: © WP.PL | WP.PL
Katarzyna Izdebska-Białka

Problem jednak turyści mieli już wczoraj. Wielu, jak informuje Pasazer.com, zostało bez dachu nad głową, bo o kłopotach Amomy dowiedzieli się po przyjeździe na miejsce.

W sobotę na swojej stronie Amoma.com jako powód swego niepowodzenia wskazała nieuczciwe praktyki biznesowe stosowane przez witryny porównujące ceny. Tak wyjaśnia powody zaprzestania działalności:

"Od momentu powstania AMOMA z powodzeniem starała się znaleźć dla swoich klientów najlepszy stosunek jakości do ceny. Podmioty, które twierdzą, że działają jako porównywarki, są w rzeczywistości agencjami, które przekierowują konsumentów do podmiotów takich jak nasz, rozliczając się za kliknięcia. Te agencje są czasami własnością firm działających w tym samym segmencie co nasz, co ma negatywny wpływ na wolną konkurencję. Obecnie zajmują one dominującą pozycję na rynku i uważamy, że dzieje się to ze szkodą dla konsumentów końcowych. Podmioty te jednostronnie narzucają nam niezrównoważone warunki finansowe, ponieważ pracujemy po uczciwej cenie, aby przynosić korzyści naszym klientom, a nie agencjom. Rezultatem jest koncentracja rynku, na której przetrwa jedynie bardzo małe grono głównych internetowych biur podróży".

Obecnie ludzie, którzy zarezerwowali pobyt w hotelach za pośrednictwem serwisu Amoma.com, na własną rękę próbują dowiedzieć się, czy mają zapewniony pobyt, czy nie. Bywa jednak, że hotel nie odpowiada i proszę o pomoc innych podróżnych, którzy być może przebywają w jego pobliżu.

Obraz
© FB | Facebook

Kontakt z hotelem zaleca turystom sama Amoma w oświadczeniu na stronie internetowej. Podróżni mogą skontaktować się również ze swoim bankiem i dokonać operacji chargeback lub skorzystać z ubezpieczenia podróżnego, dodaje serwis pasażer.com.

Obejrzyj także: Turyści odjeżdżają, a śmieci zostają. "Przerasta nas to"

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
O tych pracowników biją się firmy. Płacą 30 tys. zł miesięcznie
O tych pracowników biją się firmy. Płacą 30 tys. zł miesięcznie
Ikea uruchamia cyfrowy second hand. Oto co można kupić za 10 zł
Ikea uruchamia cyfrowy second hand. Oto co można kupić za 10 zł
Ten sklep znał każdy Polak. Sieć z elektroniką znika z Europy
Ten sklep znał każdy Polak. Sieć z elektroniką znika z Europy
"Powstała moda na te znicze". Ludzie wydają po kilkaset złotych
"Powstała moda na te znicze". Ludzie wydają po kilkaset złotych
Uwaga przy jesiennych porządkach. Kary mogą sięgać 5 tys. zł
Uwaga przy jesiennych porządkach. Kary mogą sięgać 5 tys. zł
Najnowsza atrakcja w turystycznym raju Polaków. Znamy ceny biletów
Najnowsza atrakcja w turystycznym raju Polaków. Znamy ceny biletów
To on wygrał Konkurs Chopinowski. Taką nagrodę zgarnął
To on wygrał Konkurs Chopinowski. Taką nagrodę zgarnął
To oni podbijają polski rynek pracy. Zastępują Ukraińców
To oni podbijają polski rynek pracy. Zastępują Ukraińców
To koniec rodzinnej piekarni. Działali na rynku ponad 40 lat
To koniec rodzinnej piekarni. Działali na rynku ponad 40 lat
Trwa demontaż na Mazurach. Zmiany od nowego miesiąca
Trwa demontaż na Mazurach. Zmiany od nowego miesiąca
Kasjerka ofiarą mobbingu. Jest wyrok. Biedronka ma zapłacić 30 tys. zł
Kasjerka ofiarą mobbingu. Jest wyrok. Biedronka ma zapłacić 30 tys. zł
Przekręt na sześć cyfr w fabryce mięsa. Dyrektor usłyszał wyrok
Przekręt na sześć cyfr w fabryce mięsa. Dyrektor usłyszał wyrok