Bankructwo pośrednika rezerwacji hotelowej Amoma.com. Turyści mają problem

Serwis rezerwacji hotelowej Amoma.com ogłosił bankructwo. Większość rezerwacji zostało anulowanych, o czym podróżni dowiadywali się na miejscu.
"Z przykrością informujemy o zaprzestaniu naszych działań ze skutkiem natychmiastowym" - można przeczytać dziś na stronie internetowej Amoma.com.

"Twoja rezerwacja prawdopodobnie zostanie anulowana" - zawiadamia Amoma.com.
Źródło zdjęć: © WP.PL | WP.PL
Katarzyna Izdebska-Białka

Problem jednak turyści mieli już wczoraj. Wielu, jak informuje Pasazer.com, zostało bez dachu nad głową, bo o kłopotach Amomy dowiedzieli się po przyjeździe na miejsce.

W sobotę na swojej stronie Amoma.com jako powód swego niepowodzenia wskazała nieuczciwe praktyki biznesowe stosowane przez witryny porównujące ceny. Tak wyjaśnia powody zaprzestania działalności:

"Od momentu powstania AMOMA z powodzeniem starała się znaleźć dla swoich klientów najlepszy stosunek jakości do ceny. Podmioty, które twierdzą, że działają jako porównywarki, są w rzeczywistości agencjami, które przekierowują konsumentów do podmiotów takich jak nasz, rozliczając się za kliknięcia. Te agencje są czasami własnością firm działających w tym samym segmencie co nasz, co ma negatywny wpływ na wolną konkurencję. Obecnie zajmują one dominującą pozycję na rynku i uważamy, że dzieje się to ze szkodą dla konsumentów końcowych. Podmioty te jednostronnie narzucają nam niezrównoważone warunki finansowe, ponieważ pracujemy po uczciwej cenie, aby przynosić korzyści naszym klientom, a nie agencjom. Rezultatem jest koncentracja rynku, na której przetrwa jedynie bardzo małe grono głównych internetowych biur podróży".

Obecnie ludzie, którzy zarezerwowali pobyt w hotelach za pośrednictwem serwisu Amoma.com, na własną rękę próbują dowiedzieć się, czy mają zapewniony pobyt, czy nie. Bywa jednak, że hotel nie odpowiada i proszę o pomoc innych podróżnych, którzy być może przebywają w jego pobliżu.

Obraz
© FB | Facebook

Kontakt z hotelem zaleca turystom sama Amoma w oświadczeniu na stronie internetowej. Podróżni mogą skontaktować się również ze swoim bankiem i dokonać operacji chargeback lub skorzystać z ubezpieczenia podróżnego, dodaje serwis pasażer.com.

Obejrzyj także: Turyści odjeżdżają, a śmieci zostają. "Przerasta nas to"

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Te znicze to tegoroczny hit. Ludzie wydają nawet kilkaset złotych
Te znicze to tegoroczny hit. Ludzie wydają nawet kilkaset złotych
Ostrzeżenie dla turystów. Niedźwiedź pojawił się w woj. małopolskim
Ostrzeżenie dla turystów. Niedźwiedź pojawił się w woj. małopolskim
Emerytura w wieku 40 lat. Policzyli, ile musisz mieć kapitału
Emerytura w wieku 40 lat. Policzyli, ile musisz mieć kapitału
Jak zwiększyć emeryturę z KRUS i ZUS? Nie każdy o tym wie
Jak zwiększyć emeryturę z KRUS i ZUS? Nie każdy o tym wie
Rywal KFC szturmem podbija Polskę. Otwiera 7 nowych lokali
Rywal KFC szturmem podbija Polskę. Otwiera 7 nowych lokali
Wpłata na konto. Od takiej kwoty bank zawiadomi skarbówkę
Wpłata na konto. Od takiej kwoty bank zawiadomi skarbówkę
To koniec znanego browaru. Burmistrz miasta z nazwy marki zabrał głos
To koniec znanego browaru. Burmistrz miasta z nazwy marki zabrał głos
Ceny węgla na Śląsku. Tu kupisz opał najtaniej
Ceny węgla na Śląsku. Tu kupisz opał najtaniej
Coś dla fanów Eurojackpot. Matematyk policzył szanse na wygraną
Coś dla fanów Eurojackpot. Matematyk policzył szanse na wygraną
Pomarańczowe worki na śmieci w kolejnej gminie. Co do nich wrzucić?
Pomarańczowe worki na śmieci w kolejnej gminie. Co do nich wrzucić?
Włoska sieciówka wkracza do Polski. Już otworzyła pierwszy sklep
Włoska sieciówka wkracza do Polski. Już otworzyła pierwszy sklep
Wyniki kontroli PIP w firmie miliardera katolika. Ruszy postępowanie
Wyniki kontroli PIP w firmie miliardera katolika. Ruszy postępowanie