Biedronka i Lidl stawiają na polskie produkty
Popularne sieci handlowe coraz częściej stawiają na polskie pochodzenie swoich produktów. Wśród liderów rynku najlepiej radzą sobie Biedronka i Lidl - czytamy w "Rzeczpospolitej".
Jak wynika z sondażu przeprowadzonego przez Ceneo.pl, 71 proc. Polaków wybiera produkty pochodzące z Polski. Dodatkowo 51 proc. badanych zapewnia, że chętnie zapłaci więcej za produkt z naszego kraju.
W czerwcu tego roku Biedronka zorganizowała 11. edycję "Wiemy, co dobre - wspieramy naszych". Akcja wspomaga produkty od krajowych producentów m.in. pieczywo, nabiał, owoce i warzywa czy słodycze.
Polskie produkty w swojej ofercie podkreśla również Lidl. 3 listopada ruszy już kolejny raz "Tydzień Polski". Klienci będą mogli kupić m.in. ryby z polskich stawów oraz soki z krajowych owoców.
To też cię zainteresuje: Walka o klientów wciąż trwa. Lidl oddaje pieniądze niezadowolonym klientom