Biedronka o krok przed konkurencją. Rekrutacja dla Ukraińców
Sieć Biedronka rusza z kampanią skierowaną do Ukraińców, którzy szukają pracy w Polsce – informuje portal wirtualnemedia.pl.
Na swojej stronie internetowej sieć należąca do Jeronimo Martins Polska, umieściła w zakładce „kariera” informacje w języku ukraińskim. Działa także infolinia rekrutacyjna.
- Wersja w języku polskich jest czynna przez cały tydzień, całą dobę, ukraińska zaś jest dostępna codziennie w godz. 8-22 – informuje wirtualnemedia.pl Marta Śliwińska z Jeronimo Martins Polska.
Czytaj także: Biedronka sypnęła kasą.
Biedronka przygotowała także spot w języku ukraińskim, którego bohaterką jest Waleria, pracująca w Polsce Ukrainka. Kobieta opowiada o warunkach pracy w sklepie i o tym, jak znalazła pracę w Biedronce.
Zobacz także: Walka w dyskontach. Ulubiony sport Polaków
- To reakcja na zmieniający się rynek pracy, który wymaga od pracodawców lekastycznego podejścia i zrozumienia potrzeba kandydatów – tłymaczy Śliwińska w portalu.
Czytaj także: Tradycyjna lada sklepowa w Biedronce.
I dodaje, że co roku zwiększa się liczba zezwoleń na pracę przyznawana cudzoziemcom. Dane GUS pokazują, że coraz więcej obywateli Ukrainy planuje zostać w Polsce i związać się z znaszym krajem na stałe.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl