Big Cyc nagrywa dla Biedronki. Zespół dołącza do innych znanych twarzy marketów

Zapach pieczonego mięsa unosi się wszędzie, dziś piosenki Sławomira każdy śpiewać będzie. Tania kiełbasa, zimne piwko, ta cudowna chwila, jak co weekend trwa w najlepsze dzień świętego grilla - śpiewa Big Cyc dla dyskontu.

"Pod biedronką dziś parkują samie drogie fury, naród skończył ciężki tydzień, chce trochę kultury. Czysta wódka szybko schodzi, Patryk chce kebaba, a pod półką z karkówkami jest już chytra baba" - podrzuca rytmicznie frontman zespołu.
Źródło zdjęć: © Facebook.com | facebook/BIGCYC
Krzysztof Janoś

Lidla reklamowali już: Dorota Wellman, Pascal Brodnicki, Karol Okrasa i mistrz Polski cukierników - Paweł Małecki. Pod sztandarem największej konkurencji, czyli Biedronki, stawali z kolei Daniel Olbrychski, Tomasz Zimoch czy Paweł Deląg - reklamujący dostępne w Biedronce ekspresy do kawy.

Teraz do tego grona dołączają rockendrolowcy z Big Cyca. Muzycy biorą udział w najnowszej kampanii wychwalającej produkty dyskontu, które dedykowane są fanom grilowania.

Przekaz reklamowy nawet nie jest specjalnie gdzieś ukryty w dalszych wersach piosenki. Nazwa dyskontu to drugie słowo hymnu polskiego miłośnika smażonej kiełbasy.

Zobacz też: McDonald's nie cieszy się z zakazu handlu. Nie wszystkie restauracje są oblegane

"Pod biedronką dziś parkują samie drogie fury, naród skończył ciężki tydzień, chce trochę kultury. Czysta wódka szybko schodzi, Patryk chce kebaba, a pod półką z karkówkami jest już chytra baba" - podrzuca rytmicznie frontman zespołu.

Dalej w piosence reklamowej pojawiają się też: lud spocony, pełne wózki, zgrzewka piwa, tanie chipsy i oczywiście brykiety. W refrenie dymiącej przyśpiewki słyszymy: startuje weekend, Polska grilluje, będzie dym, będzie dym, będzie dym, będzie dym.

Czy będzie dym? Co na to fani zespołu? Na razie w komentarzach do filmiku promującego akcję, gdzie członkowie zespołu przeglądają zawartość skrzyni ze smakołykami na grilla, przeważają pracownicy Biedronki dumni z reklamy.

Warto jednak przypomnieć, że zarówno Daniel Olbrychski, jak i np. Dorota Wellman, byli krytykowani za udział w reklamach dyskontów spożywczych. W przypadku dziennikarki doszło nawet do tego, że Stowarzyszenie Klub Jagielloński wystosowało list otwarty do Wellman dotyczący jej udziału w kampanii reklamowej Lidla.

Organizacja przekonywała, że jej zdaniem w ten sposób przyczynia się ona do legitymizowania nieuczciwych praktyk, które ich zdaniem stosuje ta sieć handlowa. Przypomnijmy jednak i koniec tej historii.

Jak się okazało, Wellman jeszcze przed zamieszaniem w tej sprawie swoją gażę w wysokości 300 tys. zł oddała na cele charytatywne.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie

Gdzie wyrzucić opakowanie po mięsie? Niektórzy robią to źle
Gdzie wyrzucić opakowanie po mięsie? Niektórzy robią to źle
Co zrobić z pieniędzmi na wypadek wojny? Oto złote rady eksperta
Co zrobić z pieniędzmi na wypadek wojny? Oto złote rady eksperta
Popularna przyprawa może być groźna dla zdrowia. UE potwierdza
Popularna przyprawa może być groźna dla zdrowia. UE potwierdza
Nie każdy senior o tym wie. To umożliwia legitymacja emeryta
Nie każdy senior o tym wie. To umożliwia legitymacja emeryta
Ile trzeba zarabiać na 5 tys. zł emerytury? Mamy wyliczenia
Ile trzeba zarabiać na 5 tys. zł emerytury? Mamy wyliczenia
Szukają Polaków do pracy. W przeliczeniu płacą 4 tys. zł tygodniowo
Szukają Polaków do pracy. W przeliczeniu płacą 4 tys. zł tygodniowo
Praca do 70 roku życia. Duża zmiana w tej grupie zawodowej
Praca do 70 roku życia. Duża zmiana w tej grupie zawodowej
Dwa przelewy od ZUS w październiku. Oto szczegóły
Dwa przelewy od ZUS w październiku. Oto szczegóły
Od środy zakupy będą droższe. Wchodzi w życie nowa opłata
Od środy zakupy będą droższe. Wchodzi w życie nowa opłata
Gwiazdor nie chce zostawić dzieciom swojej fortuny. Oto dlaczego
Gwiazdor nie chce zostawić dzieciom swojej fortuny. Oto dlaczego
"Niech cała Polska wie". Zmierzyliśmy głośność wiatraków
"Niech cała Polska wie". Zmierzyliśmy głośność wiatraków
Austriacki inwestor powiedział: pas. Teraz polska fabryka zbiera pieniądze na wykup
Austriacki inwestor powiedział: pas. Teraz polska fabryka zbiera pieniądze na wykup