Trwa ładowanie...

Big Cyc nagrywa dla Biedronki. Zespół dołącza do innych znanych twarzy marketów

Zapach pieczonego mięsa unosi się wszędzie, dziś piosenki Sławomira każdy śpiewać będzie. Tania kiełbasa, zimne piwko, ta cudowna chwila, jak co weekend trwa w najlepsze dzień świętego grilla - śpiewa Big Cyc dla dyskontu.

Big Cyc nagrywa dla Biedronki. Zespół dołącza do innych znanych twarzy marketówŹródło: Facebook.com, fot: facebook/BIGCYC
dcigcnj
dcigcnj

Lidla reklamowali już: Dorota Wellman, Pascal Brodnicki, Karol Okrasa i mistrz Polski cukierników - Paweł Małecki. Pod sztandarem największej konkurencji, czyli Biedronki, stawali z kolei Daniel Olbrychski, Tomasz Zimoch czy Paweł Deląg - reklamujący dostępne w Biedronce ekspresy do kawy.

Teraz do tego grona dołączają rockendrolowcy z Big Cyca. Muzycy biorą udział w najnowszej kampanii wychwalającej produkty dyskontu, które dedykowane są fanom grilowania.

Przekaz reklamowy nawet nie jest specjalnie gdzieś ukryty w dalszych wersach piosenki. Nazwa dyskontu to drugie słowo hymnu polskiego miłośnika smażonej kiełbasy.

Zobacz też: McDonald's nie cieszy się z zakazu handlu. Nie wszystkie restauracje są oblegane

"Pod biedronką dziś parkują samie drogie fury, naród skończył ciężki tydzień, chce trochę kultury. Czysta wódka szybko schodzi, Patryk chce kebaba, a pod półką z karkówkami jest już chytra baba" - podrzuca rytmicznie frontman zespołu.

Dalej w piosence reklamowej pojawiają się też: lud spocony, pełne wózki, zgrzewka piwa, tanie chipsy i oczywiście brykiety. W refrenie dymiącej przyśpiewki słyszymy: startuje weekend, Polska grilluje, będzie dym, będzie dym, będzie dym, będzie dym.

dcigcnj

Czy będzie dym? Co na to fani zespołu? Na razie w komentarzach do filmiku promującego akcję, gdzie członkowie zespołu przeglądają zawartość skrzyni ze smakołykami na grilla, przeważają pracownicy Biedronki dumni z reklamy.

Warto jednak przypomnieć, że zarówno Daniel Olbrychski, jak i np. Dorota Wellman, byli krytykowani za udział w reklamach dyskontów spożywczych. W przypadku dziennikarki doszło nawet do tego, że Stowarzyszenie Klub Jagielloński wystosowało list otwarty do Wellman dotyczący jej udziału w kampanii reklamowej Lidla.

Organizacja przekonywała, że jej zdaniem w ten sposób przyczynia się ona do legitymizowania nieuczciwych praktyk, które ich zdaniem stosuje ta sieć handlowa. Przypomnijmy jednak i koniec tej historii.

Jak się okazało, Wellman jeszcze przed zamieszaniem w tej sprawie swoją gażę w wysokości 300 tys. zł oddała na cele charytatywne.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

dcigcnj
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dcigcnj