Lidl żegna się z Dorotą Wellman. Rusza nowa kampania sieci

Lidl rusza w Polsce z nową kampanią "Tradycyjnie czy nowocześnie?". Jej ambasadorami będą szef kuchni Karol Okrasa oraz blogerka i trenerka żywieniowa Daria Ładocha. Sieć postanowiła rozstać się z Dorotą Wellman, która pracowała dla dyskontu przy trwającej 1,5 roku kampanii "Dorota, Karol i Goście". Kontrakty i szczegóły wynagrodzeń bohaterów są poufne.

Obraz
Lidl/mat. prasowe

W nowej kampanii Lidla Okrasa i Ładocha co tydzień będą prezentować Polakom pomysły na tradycyjne i nowoczesne, zdrowe dania, zaś Lidl będzie dostarczał produkty zgodne z trendami i zwyczajami żywieniowymi Polaków.

Kampania jest zgodna z kierunkiem, który niedawno obrał Lidl. Przypomnijmy, że pod koniec stycznia sieć zapowiedziała radykalną zmianę w składzie swoich produktów.Lidl chce zmniejszyć zawartość soli oraz cukru w produktach marek własnych o 20 proc. Długoterminowy cel ma zostać osiągnięty do 2025 roku.

Ambasadorką nowej kampanii obok znanego już z dwóch kampanii Lidla Karola Okrasy została Daria Ładocha – blogerka, miłośniczka zdrowego żywienia, ekspertka z dziedziny żywienia dzieci i dorosłych. Jest autorką dwóch książek kulinarnych: "W mojej tajskiej kuchni" oraz "Gotuj zdrowo dla dzieci".

Po 1,5 roku z Lidlem żegna się Dorota Wellman, która wraz z Karolem Okrasą w spotach reklamowych zasiadała do wspólnego stołu m.in. z celebrytami i kucharzami. Na początku kampanii Dorota Wellman ujawniła, że 300 tys. zł z honorarium przeznaczy na cele charytatywne. Nie wiadomo ile gwiazda zarobiła od września 2015 roku.

- Czas odkryć zupełnie inny świat świadomego gotowania - humusu, tofu, soków jednodniowych, koktajli z jarmużu i zdrowych przekąsek. Z drugiej strony nadal cenimy tradycyjną kuchnię i dania oraz produkty, które znamy jeszcze z dzieciństwa. Nową koncepcją zmuszamy do myślenia, jaka jest nasza kuchnia– tradycyjna czy nowoczesna? – tłumaczy ideę nowej kampanii Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Sieć powołuje się na badania, z których wynika, że aż 54 proc. Polaków interesuje się produktami o udowodnionymi wpływie na zdrowie. Chodzi o korzystanie z produktów bez konserwantów, barwników, z obniżoną zawartością tłuszczu i soli.

Lidl podaje, że Polacy są coraz bardziej eko. Co trzeci z nas wybiera produkty ekologiczne. 30 proc. badanych jest ciekawych nowości. 5 lat temu naturalność żywności liczyła się dla 14 proc. badanych. Dziś przywiązuje do niej wagę 47 proc. Polaków. Chętniej sięgamy po produkty pełnoziarniste, z witaminami, a bez dodatku glutaminianu i z obniżoną zawartością cukru.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 600.

Wybrane dla Ciebie
Skarbówka dała zielone światło. Te wydatki wliczysz do kosztów
Skarbówka dała zielone światło. Te wydatki wliczysz do kosztów
Duża zmiana na Poczcie już wkrótce. Mówią o rewolucji
Duża zmiana na Poczcie już wkrótce. Mówią o rewolucji
Ta opłata to obowiązek. Kontrolerzy robią zdjęcia aut. 800 zł kary
Ta opłata to obowiązek. Kontrolerzy robią zdjęcia aut. 800 zł kary
"Grozi za to grzywna 1500 zł". Burmistrz apeluje do rolników
"Grozi za to grzywna 1500 zł". Burmistrz apeluje do rolników
Ile trzeba mieć oszczędności, by żyć z odsetek? Oto kwota
Ile trzeba mieć oszczędności, by żyć z odsetek? Oto kwota
Te znicze to tegoroczny hit. Ludzie wydają nawet kilkaset złotych
Te znicze to tegoroczny hit. Ludzie wydają nawet kilkaset złotych
Ostrzeżenie dla turystów. Niedźwiedź pojawił się w woj. małopolskim
Ostrzeżenie dla turystów. Niedźwiedź pojawił się w woj. małopolskim
Emerytura w wieku 40 lat. Policzyli, ile musisz mieć kapitału
Emerytura w wieku 40 lat. Policzyli, ile musisz mieć kapitału
Jak zwiększyć emeryturę z KRUS i ZUS? Nie każdy o tym wie
Jak zwiększyć emeryturę z KRUS i ZUS? Nie każdy o tym wie
Rywal KFC szturmem podbija Polskę. Otwiera 7 nowych lokali
Rywal KFC szturmem podbija Polskę. Otwiera 7 nowych lokali
Wpłata na konto. Od takiej kwoty bank zawiadomi skarbówkę
Wpłata na konto. Od takiej kwoty bank zawiadomi skarbówkę
To koniec znanego browaru. Burmistrz miasta z nazwy marki zabrał głos
To koniec znanego browaru. Burmistrz miasta z nazwy marki zabrał głos