Black Tiger Energy Drink w nowej odsłonie
FoodCare wprowadził na rynek Black - edycję limitowaną
Tigera. Black Energy Drink to noworoczna, limitowana edycja opakowania
popularnego napoju.
30.12.2010 10:31
Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy kampania marketingowa, która jest częścią dużej akcji promującej jedyny, oryginalny napój Tiger Energy Drink w puszkach i butelkach w kolorze czarnym.
- "Czarny to nie kolor, czarny to siła. Power is black". Poprzez hasło naszej kampanii chcemy zwrócić uwagę konsumentów na to, że jedyny oryginalny na rynku Tiger Energy Drink występuje teraz w czarnych opakowaniach, a jego producentem jest firma FoodCare - mówi Karolina Kowalczyk, kierownik ds. mediów i rozwoju sprzedaży FoodCare Sp. z o.o.
- Okres noworoczny to czas intensywnej zabawy, kiedy wiele osób potrzebuje dużej dawki energii. Z myślą o nich przygotowaliśmy Black Tiger Energy Drink w specjalnym opakowaniu - dodaje Karolina Kowalczyk.
Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji i kinach, równolegle z outdoorem. 15-sekundowy spot emitowany jest w TVN, TVN 7, TV Polsat i sieci At Media. W ramach kampanii została uruchomiona specjalny serwis internetowy, który będzie platformą komunikacji z konsumentami. Akcji towarzyszą działania promocyjne m.in. konkursy z nagrodami.
Jak widać, niemal natychmiast po uchyleniu sądowego nakazu zaprzestania produkcji i sprzedaży napojów ze znakiem "Tiger" firma FoodCare rozpoczęła promocyjną ofensywę. Reklamowany jest flagowy produkt Black Tiger Energy Drink. Zdaniem producenta marka ta nie jest powiązana z Dariuszem Michalczewskim i jego fundacją, a roszczenia licencyjne wobec "Blacka" - bezzasadne.
Black Tiger Energy Drink dostępny jest w puszce o pojemności 250 ml i w czarnych butelkach plastikowych 0,5 l.
MJ