Trwa ładowanie...
d3dbax6
foodcare
30-12-2010 10:31

Black Tiger Energy Drink w nowej odsłonie

FoodCare wprowadził na rynek Black - edycję limitowaną
Tigera. Black Energy Drink to noworoczna, limitowana edycja opakowania
popularnego napoju.

d3dbax6
d3dbax6

Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy kampania marketingowa, która jest częścią dużej akcji promującej jedyny, oryginalny napój Tiger Energy Drink w puszkach i butelkach w kolorze czarnym.

- "Czarny to nie kolor, czarny to siła. Power is black". Poprzez hasło naszej kampanii chcemy zwrócić uwagę konsumentów na to, że jedyny oryginalny na rynku Tiger Energy Drink występuje teraz w czarnych opakowaniach, a jego producentem jest firma FoodCare - mówi Karolina Kowalczyk, kierownik ds. mediów i rozwoju sprzedaży FoodCare Sp. z o.o.

- Okres noworoczny to czas intensywnej zabawy, kiedy wiele osób potrzebuje dużej dawki energii. Z myślą o nich przygotowaliśmy Black Tiger Energy Drink w specjalnym opakowaniu - dodaje Karolina Kowalczyk.

Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji i kinach, równolegle z outdoorem. 15-sekundowy spot emitowany jest w TVN, TVN 7, TV Polsat i sieci At Media. W ramach kampanii została uruchomiona specjalny serwis internetowy, który będzie platformą komunikacji z konsumentami. Akcji towarzyszą działania promocyjne m.in. konkursy z nagrodami.

d3dbax6

Jak widać, niemal natychmiast po uchyleniu sądowego nakazu zaprzestania produkcji i sprzedaży napojów ze znakiem "Tiger" firma FoodCare rozpoczęła promocyjną ofensywę. Reklamowany jest flagowy produkt Black Tiger Energy Drink. Zdaniem producenta marka ta nie jest powiązana z Dariuszem Michalczewskim i jego fundacją, a roszczenia licencyjne wobec "Blacka" - bezzasadne.

Black Tiger Energy Drink dostępny jest w puszce o pojemności 250 ml i w czarnych butelkach plastikowych 0,5 l.

MJ

d3dbax6
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3dbax6