"Black Week". Allegro organizuje tygodniowy "festiwal" zakupów
Już w najbliższy piątek (29 listopada) rozpocznie się szaleństwo zakupowe na największej w Polsce platformie zakupów online Allegro. "Black Week" potrwa od 25 listopada do 1 grudnia, a więc po drodze zahaczy o tradycyjne już w naszym kraju Black Friday i Cyber Monday.
25.11.2019 12:43
"Black Week". Allegro organizuje tygodniowy "festiwal" zakupów. Podstawowe informacje
Z badania "Black Week 2019" wynika, że co trzeci internauta w kraju planuje w tym czasie zakupy online. Dla niemal połowy z nich będą to zakupy świąteczne, a 63% z nich planuje zrobić je właśnie na Allegro.
- Końcówka roku to tradycyjnie najgorętszy czas w handlu. Także w Internecie, festiwale zakupowe wokół Black Week, Black Friday, Cyber Monday czy naszego Allegro Smart! Week cieszą się z roku na rok coraz większym zainteresowaniem klientów. Zwłaszcza w okresie przedświątecznym chętnie korzystamy z e-zakupów. Unikamy tłoku i pośpiechu, możemy skorzystać z promocji takich jak Black Week, a dodatkowo także z darmowej dostawy w ramach Allegro Smart!. Z naszego badania „Black Week” wynika, że w tym roku Polacy planują wydać na promocyjne zakupy w Black Week średnio prawie 300 zł, a na prezenty świąteczne prawie 500 złotych - powiedział prezes Allegro Francois Nuyts.
"Black Week". Allegro organizuje tygodniowy "festiwal" zakupów. Co czeka w tym czasie klientów?
Przez tydzień na platformie ma pojawić się ponad 25 mln przedmiotów w obniżonych cenach. Oferty znajdą się na specjalnej podstronie i będą zaczynać się co godzinę. Wszystkie produkty zostanę opatrzone tagiem "Black Week".
Jak wynika z badania Black Week 2019 dla Allegro, Polacy chętnie kupują prezenty świąteczne w okresie listopadowych promocji. O zakupach w tym czasie myśli nawet co drugi z nas. Co trzeci odłożył już nawet pieniądze na ten cel. Prezes Allegro dodał jednocześnie, że w tym roku Polacy planują wydać na promocyjne zakupy w Black Week średnio prawie 300 zł, a na prezenty świąteczne prawie 500 złotych.
Ponadto portal spidersweb.pl informuje, że to właśnie polski sektor e-handlu jest jednym z najszybciej rozwijających się w Europie. Polacy chętnie kupują w Internecie, ponieważ jest to rozwiązanie szybkie, wygodne i tanie. Nie trzeba się z nikim bić o nowy telewizor czy smartfon za niższą cenę.