CDRL chce otworzyć 95 sklepów w tym roku

Warszawa, 30.03.2015 (ISBnews) - Celem CDRL na bieżący rok jest otwarcie 95 nowych sklepów własnych, franczyzowych i w formacie shop-in-shop, co będzie oznaczać wzrost sieci do 457 placówek, poinformował prezes Marek Dworczak.

30.03.2015 | aktual.: 30.03.2015 14:53

"Plan na 2015 r. to otwarcie 6 sklepów własnych i ok. 10 franczyzowych w Polsce (będzie 230 punktów), w UE franczyzowych ok. 11, a shop-in-shop 6 (dążymy więc do 142 sklepów), poza UE mamy plan otwarcia 9 sklepów i 53 placówek shop-in-shop, z tego 40 do końca I półrocza na Białorusi, gdzie mamy bardzo mocny plan" - powiedział Dworczak podczas konferencji prasowej.

"Podsumowując, celem jest posiadanie 457 sklepów na koniec 2015 r. wobec 362 na koniec ubiegłego roku" - dodał prezes.

Dworczak wyjaśnił, że spółka ma plan rozwoju sklepów monobrandowych, m.in. w Arabii Saudyjskiej, gdzie obecnie ma 4 sklepy.

"W Arabii Saudyjskiej jesteśmy po rozmowach z naszym partnerem i w najbliższej przyszłości zamierzamy otworzyć wspólnie następne 10 sklepów. Partner zdecydował się także na wyjście poza Arabię, m.in. do Dubaju" - wyjaśnił Dworczak.

Dodał, że sklepy te mogą zostać uruchomione w ciągu 2 lat.

"Cały czas też uczestniczymy w targach franczyzowych w Chinach. Ten kierunek będziemy monitorować i rozwijać. Kolejny plan, to pokazać się na targach w Singapurze, bo myślimy o wejściu do takich krajów, jak Indonezja i Malezja. Widzimy potencjał w tych mocno zaludnionych krajach" - powiedział także.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)