CDRL chce zwiększać udział kanału e‑commerce w sprzedaży
Warszawa, 30.03.2015 (ISBnews) - CDRL pracuje nad rozwojem sklepu internetowego w celu zwiększenia udziału tego kanału w sprzedaży - w perspektywie kilkuletniej - do ok. 10%, poinformował prezes Marek Dworczak.
30.03.2015 | aktual.: 30.03.2015 14:38
"Cały czas pracujemy nad nowym sklepem internetowym. Pierwszym etapem jest sklep B2B, który jest w fazie testów, mamy nadzieję, że w połowie kwietnia będzie on już działał. Drugi etap to nowy sklep B2C, który powinien być wdrożony do końca II kwartału. Bardzo chcemy się rozwijać w e-commerce i docelowo osiągnąć ok. 10% sprzedaży przez internet" - powiedział Dworczak podczas konferencji.
Dodał, że docelowo e-commerce zastąpi kanał sprzedaży outletowej i będzie miał od niej znacznie niższe koszty.
CDRL oczekuje, że tym roku będzie już widoczny wartościowy wzrost sprzedaży internetowej, choć w strukturze sprzedaży - ze względu na rozwój całego biznesu - udział może istotnie się nie zwiększyć. Osiągnięcie 10-procentowego udziału spółka uważa za cel długofalowy.
Sprzedaż przez internet miała ok. 3% udziału w całkowitej sprzedaży CDRL w 2014 r.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.
(ISBnews)