Centra outlet Factory odwiedziło o 7% klientów więcej r/r w I kw.
Warszawa, 16.05.2016 (ISBnews) - Centra outlet Factory, zarządzane przez Neinver, odwiedziło w I kw. br. o 7% klientów więcej niż rok wcześniej, sprzedaż w tym czasie wzrosła o 11% r/r, podała spółka.
"Widoczny wzrost parametrów sprzedażowych we wszystkich miastach, gdzie obecne jest Factory, to efekt dobrze zaplanowanych działań, kierowanych zarówno do najemców, jak i klientów robiących zakupy" - powiedziała Asset Management Director w Neinver Magdalena Chachulska, cytowana w komunikacie.
W centrach Factory w I kw. otwarto dziewięć nowych butików wyprzedażowych, kolejne zaplanowano w najbliższym czasie.
"Zgodnie ze strategią marketingową Factory, pracujemy nad ciągłym wzbogacaniem portfolio marek dostępnych w naszych centrach outlet. Klienci cenią Factory przede wszystkim za atrakcyjne ceny, różnorodność oferty oraz komfort robienia zakupów. I tych standardów z pewnością będziemy się trzymać" - powiedziała Regional Marketing Director Northern Europe w Neinver Monika Olejnik-Okuniewska, cytowana także w komunikacie.
W centrach outlet uruchomiony został program, skierowany do właścicieli i pracowników butików - Factory Challenge.
"Zadaniem [programu] jest sprawna komunikacja między zarządcą centrum i najemcami oraz wzajemne motywowanie do podwyższania jakości obsługi klientów. Factory konsekwentnie informuje też o swojej ofercie na zewnątrz - w kampaniach reklamowych oraz podczas akcji specjalnych w centrach miast i w internecie" - czytamy w komunikacie.
Factory Outlet to największa sieć centrów wyprzedażowych w Polsce, w największych miastach: Warszawa (Ursus, Annopol), Poznań, Wrocław i Kraków. Na polskim rynku centra Factory obecne są od 2002 roku, kiedy Neinver otworzył pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce - Factory Warszawa Ursus.
Neinver jest jednym z czołowych europejskich deweloperów, inwestorów oraz zarządców nieruchomości i funduszy. Firma zajmuje się budownictwem, wynajmem i zarządzaniem szerokim wachlarzem nieruchomości, wśród których znajdują się obiekty handlowe, parki przemysłowe i kompleksy biurowe. Grupa działa w Hiszpanii, Polsce, Francji, Niemczech, Włoszech, Portugalii oraz Holandii.
(ISBnews)