WAŻNE
TERAZ

Trump jednak nie spotka się z Putinem w Budapeszcie? "Nie ma planu"

Cenzura na profilu Paczkomatów? "Internauci" twierdzą, że "wszystko jest super"

„Skąd bym nie zamawiał paczki zawsze u mnie jest dzień po dniu nadania. Good Job!”, „Super mega szybko,tylko In Post” „Bardzo dziękuję za sprawne doręczanie paczek” - takie komentarze od piątku rano można przeczytać na profilu facebookowym Paczkomatów InPost. Nagle firma zaczęła dostarczać przesyłki na czas? Nie, raczej po prostu zatrudniał trolli i zablokowała nieprzychylne komentarze.

Klienci czekają po odbiór przesyłki z tzw. mobilnego paczkomatu. Takich kolejek nie ma nawet na Poczcie Polskiej.
Źródło zdjęć: © WP.PL
Sebastian Ogórek

Internet kipi od negatywnych opinii o ostatnich opóźnieniach w dostawach listów i przesyłek przez Paczkomaty. Zaczęło się od kuriera, który rzucał paczkami na beton. Później okazało się, że Black Friday oraz Cyber Monday połączone z bezpłatnymi dostawami do Paczkomatów doprowadziły do paraliżu firmy.

Jak pisaliśmy już na WP Finanse zdarzają się przypadki, że ludzie czekają na przesyłkę nie 2-3 dni, ale 2-3 tygodnie. Paczki wydawane są też z mobilnych punktów, więc klienci muszą czekać na zimnie i deszczu. Problemem są też krótkie okresy, w których InPost pozwala na odebranie przesyłek.

Frustrację klienci wyładowywali dotąd w internecie na profilu facebookowym Paczkomatów. Od piątku firma najprawdopodobniej włączyła jednak cenzurę. Teoretycznie można komentować posty i wylewać tam swoje żale, ale tych komentarzy nie widać.

"Wybrano tryb sortowania Najlepsze komentarze, więc niektóre komentarze mogły zostać pominięte w wyniku filtrowania" - pojawia się komunikat, gdy próbujemy przeczytać komentarze.

Są natomiast pochwalne posty prawdopodobnie zakupione przez InPost. Skąd to wiadomo? Na przykład komentarz „Powiem tak. Skąd bym nie zamawiał paczki zawsze u mnie jest dzień po dniu nadania ;) Good Job!” napisał niejaki Jarosław, który ma sześciu znajomych. Podobnych przykładów jest znacznie więcej.

Choć tych mniej przychylnych komentarzy przeczytać nie można, to o tym że klienci są wściekli na InPost i Paczkomaty widać po reakcjach. Zamiast "like’ów", większość internautów zostawia to po prostu symbole zdenerwowanej buzi "wrrr".

Źródło artykułu: WP Finanse
Wybrane dla Ciebie
O tych pracowników biją się firmy. Płacą 30 tys. zł miesięcznie
O tych pracowników biją się firmy. Płacą 30 tys. zł miesięcznie
Ikea uruchamia cyfrowy second hand. Oto co można kupić za 10 zł
Ikea uruchamia cyfrowy second hand. Oto co można kupić za 10 zł
Ten sklep znał każdy Polak. Sieć z elektroniką znika z Europy
Ten sklep znał każdy Polak. Sieć z elektroniką znika z Europy
"Powstała moda na te znicze". Ludzie wydają po kilkaset złotych
"Powstała moda na te znicze". Ludzie wydają po kilkaset złotych
Uwaga przy jesiennych porządkach. Kary mogą sięgać 5 tys. zł
Uwaga przy jesiennych porządkach. Kary mogą sięgać 5 tys. zł
Najnowsza atrakcja w turystycznym raju Polaków. Znamy ceny biletów
Najnowsza atrakcja w turystycznym raju Polaków. Znamy ceny biletów
To on wygrał Konkurs Chopinowski. Taką nagrodę zgarnął
To on wygrał Konkurs Chopinowski. Taką nagrodę zgarnął
To oni podbijają polski rynek pracy. Zastępują Ukraińców
To oni podbijają polski rynek pracy. Zastępują Ukraińców
To koniec rodzinnej piekarni. Działali na rynku ponad 40 lat
To koniec rodzinnej piekarni. Działali na rynku ponad 40 lat
Trwa demontaż na Mazurach. Zmiany od nowego miesiąca
Trwa demontaż na Mazurach. Zmiany od nowego miesiąca
Kasjerka ofiarą mobbingu. Jest wyrok. Biedronka ma zapłacić 30 tys. zł
Kasjerka ofiarą mobbingu. Jest wyrok. Biedronka ma zapłacić 30 tys. zł
Przekręt na sześć cyfr w fabryce mięsa. Dyrektor usłyszał wyrok
Przekręt na sześć cyfr w fabryce mięsa. Dyrektor usłyszał wyrok