Qaqwqwrqw

Citi Handlowy blokuje karty klientów. "To kwestia bezpieczeństwa"

Od piątku niektórzy klienci banku Citi Handlowego dostają informacje o blokadach kart kredytowych. - W oddziałach były tłumy, czekałem w kolejce 1,5 godziny - pisze zdenerwowany klient Ryszard. - Blokujemy te karty, na których pojawiły się podejrzane operacje - odpowiada bank i uspokaja.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Citi Handlowy blokuje karty, na których wykryto nietypowe operacje.
Citi Handlowy blokuje karty, na których wykryto nietypowe operacje. (PAP, Fot: Marcin Kaliński)
Qaqwqwrqw

- Od piątku wieczorem 16 lutego wszyscy posiadacze kart kredytowych Citi Handlowy mają je zablokowane. Bank nie może ich odblokować i wystawia na poczekaniu nowe - pisze do nas zdenerwowany czytelnik pan Ryszard. Skontaktował się za pośrednictwem formularza DziejesieWP. Informacje o blokadach pojawiają się też na portalach społecznościowych.

- Dostaję info, że karta zablokowana a nie jestem w stanie się do państwa dodzwonić - pisze klientka na stronie banku. - Właśnie dostałem SMSa: karta została zastrzeżona 16-02-2019. Nie dziwi was to? - pyta kolejna osoba.

Czytaj też: Awaria w Citi Handlowym. Klienci mogą widzieć na koncie mniej niż naprawdę mają

Qaqwqwrqw

Jak mówią przedstawiciele banku, blokady na niektóre karty zostały założone automatyczne - ze względów bezpieczeństwa.

- Zablokowane zostały te karty, na których pojawiły się podejrzane operacje - mówi Dorota Szostek-Rustecka, rzeczniczka prasowa banku. - Zdajemy sobie sprawę z tego, że procedura odblokowania takiej karty może być uciążliwa, ale tu chodzi o bezpieczeństwo - dodaje. Jak przekonuje w rozmowie z Wirtualną Polską, blokady nie są masowym problemem, nie wiążą się z żadnym błędem po stronie banku.

Czytaj też: Zamieszanie wokół NBP. "Działalności banków centralnych pomaga cisza"

Qaqwqwrqw

Odblokowanie karty to nic innego, jak wydanie nowej. - W naszych oddziałach można to załatwić od ręki, a procedura nie trwa zazwyczaj więcej niż 15 minut - zapewnia Dorota Szostek-Rustecka.

- W sobotę w oddziałach były tłumy zdenerwowanych klientów. Wśród nich i ja byłem. czekałem w kolejce 1,5 i zrezygnowałem - pisze nasz czytelnik. Jak przyznał, po prostu wyszedł z placówki. - Ponownie pojadę w poniedziałek rano - kwituje.

Czytaj też: Citi Handlowy: PSD2 to szansa na nowe rozwiązania i wartość dodaną dla klientów

Qaqwqwrqw
Qaqwqwrqw
Qaqwqwrqw