Comarch dostarczy Scandinavian Airlines rozwiązanie do obsługi klientów
Warszawa, 24.03.2016 (ISBnews) - Comarch dostarczy rozwiązanie Comarch ECM Customer Care dla linii lotniczych Scandinavian Airlines (SAS), podała spółka.
24.03.2016 | aktual.: 24.03.2016 11:08
"To innowacyjny system rozwijany przez polskiego producenta i dostawcę usług oraz rozwiązań z branży IT, który pozwala zadbać o obsługę komunikacji i korespondencji z klientem końcowym. Wraz z wdrożeniem Customer Care, SAS będzie w stanie sprawnie rozwiązywać wszelkie kwestie związane z reklamacjami klientów, zapewniając im profesjonalną obsługę" - czytamy w komunikacie.
Rocznie ze skandynawskim przewoźnikiem podróżuje ok. 30 mln pasażerów.
"Kontrakt podpisany z liniami lotniczymi SAS umożliwia rozbudowę naszej działalności, zarówno pod względem oferty produktowej, jak i branż, w których jesteśmy obecni. Myślę, że jesteśmy w stanie zawalczyć o największych klientów i podpisywać kolejne umowy z liniami lotniczymi na całym świecie" - powiedział dyrektor BU Comarch ECM Adam Beldzik, cytowany w komunikacie.
Comarch S.A. specjalizuje się w projektowaniu, wdrażaniu oraz integracji zaawansowanych systemów informatycznych, narzędzi programistycznych, narzędzi i infrastruktur sieciowych. Spółka jest notowana na GPW od 1999 r. Jej skonsolidowane przychody wyniosły 1 132 mln zł w 2015 r.
(ISBnews)