Dialog chce w '09 zwiększyć ponadtrzykrotnie liczbę klientów DIALOGmedia

5.6.Warszawa (PAP) - Telefonia Dialog liczy, że do końca 2009 roku
zwiększy ponadtrzykrotnie liczbę klientów pakietu DIALOGmedia
(usługa telewizji cyfrowej wraz z VoD, internet i...

05.06.2009 | aktual.: 05.06.2009 12:13

5.6.Warszawa (PAP) - Telefonia Dialog liczy, że do końca 2009 roku zwiększy ponadtrzykrotnie liczbę klientów pakietu DIALOGmedia (usługa telewizji cyfrowej wraz z VoD, internet i telefon), dzięki nowej ofercie promocyjnej - poinformował PAP Robert Banasiak, wiceprezes Telefonii Dialog.

W ramach DIALOGmedia, oprócz usługi wideo na żądanie (Video On Demand), czy czterech kanałów dostępnych w HD (wysokiej rozdzielczości), Telefonia Dialog zaoferuje też komercyjnie od lipca usługę nagrywarki cyfrowej (PVR).

Po pierwszym kwartale 2009 roku liczba klientów pakietu DIALOGmedia wynosiła 5,3 tys., a w każdym tygodniu podpisywanych jest kilkaset nowych umów.

"Oceniając naszą najnowszą ofertę zakładamy 200-procentowy wzrost bazy klientów usług multimedialnych, choć patrząc na dzisiejszą dynamikę sprzedaży, liczymy na więcej. Pamiętajmy, że usługa wystartowała zaledwie rok temu i to na bardzo konkurencyjnym rynku, na którym operatorzy kablowi działają od lat" - powiedział PAP Banasiak.

Oferta DIALOGmedia jest wzbogacana o nowe możliwości. Od maja 2009 roku użytkownicy pakietu skorzystać mogą z dwóch nowych opcji - 2TV (multiroom) umożliwiającej niezależne oglądanie dwóch różnych kanałów TV równocześnie na dwóch telewizorach, bez konieczności uiszczania drugiej opłaty abonamentowej za usługi telewizyjne.

Druga nowość to telewizja wysokiej rozdzielczości, czyli High Definition (dostępne są cztery kanały HD: National Geographic HD, Discovery Channel HD, Polsat Sport HD i TVP HD).

Od maja trwają też testy cyfrowej nagrywarki (PVR), a w wersji komercyjnej PVR zostanie oddana do dyspozycji abonentów w lipcu. Promocja DIALOGmedia trwa od początku czerwca do końca września. W ramach miesięcznego abonamentu za pakiet DIALOGmedia klient ma gwarantowane: telewizję cyfrową (bez opłat), internet 2 Mb/s i 100 minut na telefoniczne połączenia lokalne i międzystrefowe do wszystkich krajowych sieci stacjonarnych.

Dodatkowo, Dialog oferuje zniżki i rabaty w opłacie abonamentowej za telefon i za usługę internetową, a także w opłacie instalacyjnej.

Po pierwszym kwartale 2009 roku Telefonia Dialog posiadała 450,7 tys. linii dzwoniących na własnej sieci oraz 184,4 tys. linii WLR. Liczba klientów usług transmisji danych wyniosła 152 tys., w tym 9,5 tys. użytkowników usługi BSA.

Barbara Woźniak (PAP)

bas/ ana/

Źródło artykułu:PAP
dialogtelekomunikacjagiełda
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)