Dla Agory nadal ważna kontrola kosztów, efekty synergii i rozwój portfolio Grupy

13.05. Warszawa (PAP) - Grupa Agory planuje nadal kontrolę kosztów w 2010 roku, rozwijanie istniejących przedsięwzięć oraz wzmocnienie efektu wewnętrznych synergii, a także...

13.05.2010 | aktual.: 13.05.2010 09:08

13.05. Warszawa (PAP) - Grupa Agory planuje nadal kontrolę kosztów w 2010 roku, rozwijanie istniejących przedsięwzięć oraz wzmocnienie efektu wewnętrznych synergii, a także wykorzystanie strukturalnych przemian zachodzących na rynku mediów w celu poszerzenia portfolio aktywów Grupy - podała spółka w komunikacie.

Agora podała, że najważniejsze cele grupy w 2010 roku to kontrola kosztów umożliwiająca elastyczne zarządzanie bazą kosztową w celu przystosowania Grupy do zmiennych warunków rynkowych; rozwijanie istniejących przedsięwzięć oraz wzmocnienie efektu wewnętrznych synergii w celu lepszego wykorzystania kompetencji i multimedialnych zasobów Grupy, a także dalszy rozwój istniejących oraz budowa nowych ośrodków kompetencji multimedialnych w ramach Grupy.

Kolejnymi celami spółki na ten rok jest zapewnienie szerokiej dystrybucji treści oraz ich monetyzacji, a także wykorzystanie strukturalnych przemian zachodzących na rynku mediów w celu poszerzenia portfolio aktywów Grupy.

Spółka podała również, że Grupa kontynuuje politykę kontroli kosztów (w tym nowego zatrudnienia) w celu dostosowania swojego funkcjonowania do kondycji rynku reklamowego.

"Na wysokość wynagrodzeń i świadczeń na rzecz pracowników wpływa m.in. zmienny element wynagrodzenia związany ze stopniem realizacji założonych budżetów sprzedażowych na dany rok obrotowy. Dodatkowo, w Grupie na bieżąco realizowane są projekty rozwojowe, w tym w zakresie budowy kompetencji w mediach elektronicznych" - podała Agora.

"Grupa zamierza kontynuować politykę dyscypliny kosztowej w zakresie wydatków marketingowych. Należy jednak pamiętać, że poziom tych wydatków zależy od dynamiki rozwoju poszczególnych mediów, liczby uruchamianych w danym kwartale kolekcji wydawniczych, a także rynkowej aktywności i projektów konkurencji" - podano.(PAP)

bas/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
mediagiełdaagora
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)