Wrzucił gotówkę do reklamówki z dyskontu. Poszedł kupić Ferrari
Robert Michalski handluje autami i inwestuje w klasyczne samochody, tzw. oldtimery. W rozmowie z Łukaszem Kijkiem wspomina jedną z bardziej nietypowych transakcji, która przypominała bardziej lata 90. XX wieku. Pewien obcokrajowiec przyszedł do niego z torbą z dyskontu.
19.02.2024 | aktual.: 19.02.2024 12:36
Robertem Michalski, który w polskich mediach jest znany z programu "Zawodowi handlarze" w TVN Turbo, a prywatnie prowadzi biznes. Stradale Classics, bo tak nazywa się jego firma, zarabia na sprzedaży samochodów klasycznych oraz inwestowaniu w tzw. oldtimery.
W garażu Roberta Michalskiego można znaleźć kilka ciekawych i bardzo drogich egzemplarzy. Uwagę przykuwa między innymi czerwony Mercedes CLK 63 AMG z 2006 roku, a właściwie jego cena: 849 tys. zł.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Sprzedaje auta za miliony! "Tesli mi nie szkoda, traktuję ją jak lodówkę" - Robert Michalski #18
Kilkanaście metrów dalej jeszcze większe wrażenie robi malutkie Porsche 911 Junior Alpha za 69 tys. zł. Co ciekawe, Alpha Junior Cars mają polskie korzenie, ponieważ za pomysł i wdrożenie tego projektu odpowiedzialny był Sobiesław Zasada.
Fortuna w torbie z dyskontu
W rozmowie z Łukaszem Kijkiem w programie Biznes Klasa opowiada m.in. o najdziwniejszych transakcjach, ale także opowiada, dlaczego kupujący nie chcą ujawnić swojej tożsamości w programie, a także o transakcjach rodem z lat 90. XX wieku.
Nie zapomnę sytuacji, jak kupował u nas Ferrari 458 Italia, obcokrajowiec, notabene właściciel kilku bardzo dobrych restauracji w Polsce, w tym w Warszawie. No i przyjechał z reklamówką z dyskontu, bo taka się najmniej rzuca w oczy, w której było prawie 700 000 zł — wspomina przedsiębiorca w rozmowie z Łukaszem Kijkiem.
Od razu w ruch poszła maszyna do liczenia pieniędzy. Oczywiście takie sytuacje nie zdarzają się często, ale jak zaznacza Michalski, nie jest to sytuacja idealna, ale też, jeżeli jest taka wola klienta, to też muszą ją uszanować.
Jak odnajdujesz się w cyfrowym świecie? Weź udział w badaniu money.pl