Do 22 X trwa rekrutacja do Akademii Mediów - projektu Fundacji im. Lesława Pagi i GPW
18.10. Warszawa (PAP) - Do 22 października trwa rekrutacja do IV edycji Akademii Mediów - projektu edukacyjnego Fundacji im. Lesława Pagi i GPW skierowanego do młodych osób...
18.10.2013 | aktual.: 18.10.2013 09:38
18.10. Warszawa (PAP) - Do 22 października trwa rekrutacja do IV edycji Akademii Mediów - projektu edukacyjnego Fundacji im. Lesława Pagi i GPW skierowanego do młodych osób interesujących się ekonomią, finansami i prawem.
"Dążymy do stworzenia platformy współpracy mediów z biznesem, ponieważ wysoki poziom dziennikarstwa ekonomicznego ma wpływ na jakość i komfort prowadzenia działalności gospodarczej. Wspólnie chcemy tworzyć najlepsze praktyki w tym zakresie" - powiedziała cytowana w komunikacie Ewa Paga, prezes Fundacji 2065 im. Lesława A. Pagi.
"Przede wszystkim zależy nam na wprowadzeniu do debaty publicznej głosu młodego pokolenia. Poprzez szkolenia z dziennikarzami oraz spotkania z ekspertami z różnych obszarów rynku, młodzi liderzy zdobywają umiejętności i narzędzia do rzetelnego i krytycznego opisywania mechanizmów gospodarki oraz aktywnego szukania nowych rozwiązań dotychczasowych problemów" - dodała.
Podczas czterech weekendowych sesji szkoleniowych na przełomie listopada i grudnia uczestnicy wezmą udział w: warsztatach wystąpień publicznych, kameralnych spotkaniach i dyskusjach z przedstawicielami świata biznesu i mediów, zajęciach z analizy informacji i syntezy danych, debatach z ekspertami, także tworzeniu raportu analitycznego na wybrany przez siebie temat.
W projekcie mogą uczestniczyć pasjonaci ekonomii, zarządzania, prawa i biznesu, którzy nie ukończyli 30-go roku życia. Aby aplikować, wystarczy wypełnić formularz on-line na stronie http://www.paga.org.pl/akademiamediow.
Udział w projekcie jest całkowicie bezpłatny. Najlepsi uczestnicy będą mieli możliwość odbycia płatnych staży w firmach i redakcjach partnerskich.
Akademia Mediów to projekt realizowany przez Fundację 2065 im. Lesława A. Pagi i Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie we współpracy z największymi firmami i redakcjami ekonomicznymi. Jego celem jest wspieranie i przygotowanie młodych ekspertów do pełnienia roli profesjonalnych analityków, komentatorów, liderów opinii, a także współpracowników mediów gospodarczych.
Patronem medialnym jest m.in. Polska Agencja Prasowa.(PAP)
gor/ ana/