Dorota Wellman w kampanii Lidla. Zastąpi duet Brodnickiego i Okrasy?

Gwiazda TVN Dorota Wellman ma być nową twarzą dyskontów - tak utrzymują Wirtualne Media. Kampania z jej udziałem już wystartowała, ale na razie nie zdradzono co dokładnie reklamuje. Lidl ani tej informacji nie dementuje, ani nie potwierdza.

Dorota Wellman w kampanii Lidla. Zastąpi duet Brodnickiego i Okrasy?
Źródło zdjęć: © WP.PL
Sebastian Ogórek
126

Gwiazda TVN Dorota Wellman ma być nową twarzą dyskontów - utrzymują Wirtualne Media. Kampania z jej udziałem już wystartowała, ale na razie nie zdradzono, co dokładnie reklamuje. Lidl ani tej informacji nie dementuje, ani nie potwierdza.

- Koniec szefów kuchni. Teraz będzie szefowa - mówi Dorota Wellman w spotach emitowanych w internecie, telewizji i radio. Prezenterka już zagościła także na billboardach. Nigdzie nie ma jednak ani logo, ani nazwy firmyfirmy, którą reklamuje. To tzw. kampania teaserowa, drażniąca przekazem. Brakiem szczegółów ma zainteresować widzów.

Zdaniem Wirtualnych Mediów, to właśnie w ten sposób Wellman staje się twarzą sieci dyskontów.

- Firma Lidl działa zgodnie z określoną strategią marketingową, wdrażając kolejne działania zgodnie ze swoim planem wewnętrznym - w nic nie znaczącym komunikacie informuje Wirtualną Polskę Anna Biskup z biura prasowego sieci.

To, że Wellman będzie teraz zachwalać sklepy, raczej nie ulega więc wątpliwości. W przeciwnym razie Lidl stanowczo zdementowałby tę informację. Szczegóły całej kampanii poznać mamy 3 września. Tak wynika z dotychczas opublikowanych spotów.

Dotąd niemieckiego detalistę reklamował w naszym kraju duet Pascal Brodnicki i Karol Okrasa. Kucharze robili to przez ponad trzy lata. A branża podkreślała, że to jeden z najlepszych pomysłów marketingowych dekady. Panowie nie tylko występowali w reklamach, ale także rozdali ponad milion książek kucharskich czy kilkaset tysięcy noży kuchennych. Z Lidlem pożegnali się przed tygodniem.

Wybrane dla Ciebie

To koniec odlewni. Ministerstwo pozbawia pracowników złudzeń
To koniec odlewni. Ministerstwo pozbawia pracowników złudzeń
Pryszczyca. Polski park narodowy wprowadza środki zapobiegawcze
Pryszczyca. Polski park narodowy wprowadza środki zapobiegawcze
Dramat psów z pseudohodowli. Gwiazda chce adoptować jednego z 34
Dramat psów z pseudohodowli. Gwiazda chce adoptować jednego z 34
Co ze świętem w sobotę? Oto wytyczne dla pracodawców
Co ze świętem w sobotę? Oto wytyczne dla pracodawców
Nie chcą wiatraków w gminie. Spór na Mazurach
Nie chcą wiatraków w gminie. Spór na Mazurach
Odrażające odkrycie służb. 15 tys. ton papryki jechało do Polski
Odrażające odkrycie służb. 15 tys. ton papryki jechało do Polski
42 godziny bez przerwy. Na forach pracowników Biedronki wrze
42 godziny bez przerwy. Na forach pracowników Biedronki wrze
Przez dwa miesiące nic nie zwróciło uwagi. Stracił ponad 400 tys. zł
Przez dwa miesiące nic nie zwróciło uwagi. Stracił ponad 400 tys. zł
Poczta ściga za abonament. Dziesiątki tysięcy wezwań dla dłużników
Poczta ściga za abonament. Dziesiątki tysięcy wezwań dla dłużników
Nowa oferta PKP Intercity. Bilet za 2 zł Warszawie, oto warunki
Nowa oferta PKP Intercity. Bilet za 2 zł Warszawie, oto warunki
Zapaść w małych sklepach. Słabe wyniki przez... kalendarz
Zapaść w małych sklepach. Słabe wyniki przez... kalendarz
Koniec z kopertami? Strzykawki to nowy komunijny trend
Koniec z kopertami? Strzykawki to nowy komunijny trend