Trwa ładowanie...
d1ppir5

Dorota Wellman w kampanii Lidla. Zastąpi duet Brodnickiego i Okrasy?

Gwiazda TVN Dorota Wellman ma być nową twarzą dyskontów - tak utrzymują Wirtualne Media. Kampania z jej udziałem już wystartowała, ale na razie nie zdradzono co dokładnie reklamuje. Lidl ani tej informacji nie dementuje, ani nie potwierdza.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Dorota Wellman w kampanii Lidla. Zastąpi duet Brodnickiego i Okrasy?
(WP.PL)
d1ppir5

Gwiazda TVN Dorota Wellman ma być nową twarzą dyskontów - utrzymują Wirtualne Media. Kampania z jej udziałem już wystartowała, ale na razie nie zdradzono, co dokładnie reklamuje. Lidl ani tej informacji nie dementuje, ani nie potwierdza.

- Koniec szefów kuchni. Teraz będzie szefowa - mówi Dorota Wellman w spotach emitowanych w internecie, telewizji i radio. Prezenterka już zagościła także na billboardach. Nigdzie nie ma jednak ani logo, ani nazwy firmyfirmy, którą reklamuje. To tzw. kampania teaserowa, drażniąca przekazem. Brakiem szczegółów ma zainteresować widzów.

Zdaniem Wirtualnych Mediów, to właśnie w ten sposób Wellman staje się twarzą sieci dyskontów.

d1ppir5

- Firma Lidl działa zgodnie z określoną strategią marketingową, wdrażając kolejne działania zgodnie ze swoim planem wewnętrznym - w nic nie znaczącym komunikacie informuje Wirtualną Polskę Anna Biskup z biura prasowego sieci.

To, że Wellman będzie teraz zachwalać sklepy, raczej nie ulega więc wątpliwości. W przeciwnym razie Lidl stanowczo zdementowałby tę informację. Szczegóły całej kampanii poznać mamy 3 września. Tak wynika z dotychczas opublikowanych spotów.

Dotąd niemieckiego detalistę reklamował w naszym kraju duet Pascal Brodnicki i Karol Okrasa. Kucharze robili to przez ponad trzy lata. A branża podkreślała, że to jeden z najlepszych pomysłów marketingowych dekady. Panowie nie tylko występowali w reklamach, ale także rozdali ponad milion książek kucharskich czy kilkaset tysięcy noży kuchennych. Z Lidlem pożegnali się przed tygodniem.

d1ppir5

Podziel się opinią

Share
d1ppir5
d1ppir5