Duży bank ma problemy z bankowością internetową
10.04.2012 14:57, aktual.: 10.04.2012 15:12
Wtorek po świętach może być zmorą dla bankowców. Klienci wykonują tego dnia dużą liczbę przelewów, co może spowodować problemy w bankowości elektronicznej. Taka sytuacja wystąpiła w Nordea Bank.
- Po świętach zauważyliśmy, że system działa wolniej - mówi w rozmowie z WP Joanna Krawczyk-Golba, koordynator ds. komunikacji zewnętrznej w banku Nordea.
Podkreśla, że nie jest to awaria, gdyż sam system działa, jednak po weekendzie zaobserwowano wzrost liczby wykonywanych przelewów i wzmożony ruchu na stronie.
- Informatycy pracują nad rozwiązaniem tej kwestii. Klientów proszę o cierpliwość i próbowanie wykonywania przelewów. Jeśli są jakieś opóźnienia to za 2-3 razem powinno się udać - mówi Krawczyk-Golba.
Informację o problemie otrzymaliśmy od naszych internautów, którzy skarżą się na to, że od paru godzin nie mogą wykonać żadnego przelewu.
- Od kilku godzin, nie można wykonać przelewów zewnętrznych w Nordea Bank przez strony www. Na infolinii można zrobić przelew za 5zł, lub w oddziale banku za 9zł!!! To skandal - pisze internauta o nicku Adamax (zachowano oryginalną treść i pisownię wiadomości).